Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är riktigt less på min IBS magen nu.
På vägen hem från jobbet idag, så började den bråka. Fick så ont i magen så jag höll på att svimma på bussen. Hann inte hem förrän det hände en "olycka", modell större:turd::turd: Så det blev bara att hoppa in i duschen när jag kom hem.
Fick inte vara med på IBS studien pga höga Sköldkörtelvärden, ska utredas om det nu.
Så jag gick till min Vc för att ta blodprover idag, istället för att åka upp till Ackis. 11 provrör blod tog deO_o
Vilade lite på soffan när jag kom hem sedan, helt slut efter först jobba, magsmärtan from Hell, "olyckan" och blodprovstagningen.
Blev lite sen kväll igår kväll för mig, somnade runt 1 först, brukar slockna annars runt 22
 
Skjuva och skjuvning är etablerade begrepp, framför allt inom mekanik och hållfasthetslära. Den vardagliga betydelsen, när det handlar om att flytta föremål, torde kunna beskrivas som "parallellförflyttning".
Om jag inte minns helt galet när jag läste biomekanik så handlade det om sjuvkrafter. De är precis som du beskriver det, parallella. men den stora frågan blir ju, heter det skjuv eller sjuv?!
 
Söker jobb både hit och dit, egentligen mest för att se om jag överhuvudtaget skulle ta mig till intervju-stadiet. Vet inte riktigt vad jag ska göra när mitt nuvarande arvoderingsuppdrag tar slut 1 juli, så jag försöker hålla de flesta dörrarna öppna!
 
20190221_205814.jpg

Hittade lite skojiga etiketter i mobilen som jag leker runt med nu - här på en ytterst ovanlig bild på en högst normal status på hundens och kattens förhållande (alltså det här är det närmsta jag sett dem). :D
 
Rekommenderar inte att försöka laga mat efter att ha kört munskölj. Allt smakade mint eller ingenting.
jaja.. Sambon var antingen nöjd eller en god skådespelare. :laugh:
 
Pratade precis i radio. Herrejösses så läskigt det var :o Har aldrig gjort det förut, men ja, det blev så nu. Upptäckte sedan att det var lite fördröjning på allt, så när jag slutat prata (pratade i telefon) och drog upp volymen på radion så hörde jag mig själv. Helt galet. Och nu måste jag försöka sova. Det lär ju gå.., bra! Jag är fortfarande helt skakis efter det här :rofl:
 
Ska hälsa på min faster på söndag, och kom precis på att det nog är läge att ta med en tårta till henne :) . Hon älskar mina tårtor, men eftersom vi bor 15 mil ifrån varandra är det sällan hon får en tårta av mig. Så jag får väl helt enkelt "svänga ihop" en lite söt tårta :) !
 
Jag är uttråkad. Städat klart hela mitt objekt, käkat frukost och nu väntar jag på att klockan ska bli 10 så jag kan gå till nästa ställe. Vad sjutton ska jag hitta på i eftermiddag? :confused: Chefen har åkt på spa med de andra cheferna så där har jag ingen hjälp.. Och jag vet inte vad kollegorna på de andra ställena i närheten heter i efternamn så jag kan inte snoka reda på deras nummer. Dessutom vägrar jag ringa jobbsamtal på min privata telefon. Såatteeh..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 073
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp