Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man ska frilansa vad ska man ha för skatte sedel då? (det handlar om remote jobb som analys, kodning osv).

Jag har noll koll. Men jag gissar på att typ @athena_arabians vet?

(jag har inte blivit godkänd än men det finns en chans att företaget ber om en eftersom de sen förmedlar jobb till en).
 
3F84E4CB-E58C-42A9-841B-00B9B448D391.jpeg
 
Helt slut idag
Hungrig så ska värma rester från igår
Sen funderar jag på att gå till affären men tar kanske det efter jobbet imorgon
 
Sådärja nu går det att skriva igen vad kul :)! (Därav mina tidigare svar var helt värdelösa, men bra att vi har en sådan bra teknisk support här på forumet! Tack igen!)

Två uteritter idag. Varav den ena vi mötte både älgar, cyklister, nån människa i skogen och ett gäng gäss som lät som bara den) jag med min herre som förr skulle ha vänt på klacken och pipigt iväg var nu bara måttligt intresserad och den andra som för ett år sedan var rädd för sin egen skugga var också hur cool som helst, hennes ryttare är väldigt trevlig och har verkligen gjort ett superbra jobb med henne på tiden de haft tillsammans, mkt trevlig)
Tog fram utemöblerna i stallet, så himla fint väder ute så satt där och fikade efteråt!
 
Och där gick bilens lampsystem sönder. Givetvis. För xenonlampor är så billiga.. Och lätta att byta också. Och vi som har ca 10 mil kvar hem, utan mackar längs vägen.

Vilken underbar skitdag. Dessutom måndag imorgon. Jag tar väl med mig känslan av att vara en extremt misslyckad, oattraktiv och allmänt vedervärdig person och sätter mig i städskrubben.
 
Jag vill ha sommar. Jättemycket. Blev trött (igen) på mörker och kyla och långbyxor och allt. Kan råka vara så att jag dagdrömde lite om hur fint det skulle kunna vara med sommar och sedan blev sur på att det var just dagdrömmar och inte verklighet... :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 118
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp