Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken. Inte kunnat sova i natt..
Katterna blev glada att jag gick upp, torrfodret var ju slut :rage:
Tror jag ska skära ut lite vinyltryck nu. Måste skaffa en ny matta, den jag har är kass efter bara fyra månader..

Men först, kaffe.
 
Nej, du är inte värdelös :heart

Nä jag har en snygg mössa i varje fall
IMG_20190224_075217.jpg
 
Precis kommit hem efter två timmars långis i solen. Hunden pigg igen efter sin lilla matvägran som skrämde slag på mig :D
 
Sökt jobb, suttit och gråtit i ett hörn, fixat en mössa, sytt ett par trosor och dammsugit. Produktiv förmiddag :up:
 
Kaoz! Såg inget i media. Har det blivit daglig vardagsmat då ingen pallar rapportera?
Det finns en liten notis om det på aftonbladet i alla fall, men på deras hemsida får man först kolla i rutan för "senaste nytt", sedan klicka på att visa fler händelser och därefter scrolla ner lite. Säger väl lite om hur mycket de bryr sig :p Ingen skadad den här gången, ingen gripen heller, så det finns väl inte så mycket att rapportera.
 
Promenerat med hundarna. Snackat med en granne en stund och sedan hälsat på i förra stallet. Ska dit sen igen och hjälpa till att ställa in sele och vagn. Men då lämnar jag hundarna hemma. Nu lite lunch och kanske dra igång med tapetseringen.
 

Bifogade filer

  • 11204248-295C-4ABE-8F30-C878C8FE4AA0.png
    11204248-295C-4ABE-8F30-C878C8FE4AA0.png
    548,3 KB · Visningar: 25
Har testat sommarklänningar. Är i stort behov av en quick-fix i stil med ”banta 10 kg på tre veckor”.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 117
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp