Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min väns nyblivna sambo är väldigt obehaglig när vi varit i enrum. Vet inte om jag ska berätta för hen? Pressar mig på info om hennes ex bland annat.
 
Hemma? Vad gör tant?
Tror vi behöver skramla till en rullator som safety. Kanske med hållare för rödvinsglas.

Nej en meter utanför porten. Halkade till i en hög av grus. Skulle inviga mina dyrgripar (skor) från Stella McCartney. Dessa är helt förstörda. Betydligt värre än mina knän. ”Väl investerade cash” sa min fotograf syrligt men nu har han plåstrat om mig och tyckt synd om mig en stund så mår efter omständigheterna ok
 
Nej en meter utanför porten. Halkade till i en hög av grus. Skulle inviga mina dyrgripar (skor) från Stella McCartney. Dessa är helt förstörda. Betydligt värre än mina knän. ”Väl investerade cash” sa min fotograf syrligt men nu har han plåstrat om mig och tyckt synd om mig en stund så mår efter omständigheterna ok

Men nej! Ja, man slår ju hellre haft ihjäl sig än förstör fina skor. Iaf om man har helt rätt och sunda prioriteringar. I know! :angel:
Trodde du vinramlat ner från sovloftet. Potentiell livsfara!
Beklagar skodöden. Rip Stella!
 
Köpt två billiga klänningar från någon billighetssida på nätet på chans. Fick hem dom idag efter rätt lång leveranstid och båda passade och var skitsnygga :confused::love:

Hela familjen tog en dag ledigt idag då äldsta dottern ändå har sportlov så vi har röjt på Leos lekland och varit på Ikea. Nu ska vi fortsätta projektet i källaren innan vi kör spelkväll med ett nytt spel :)
 
Det blev tyvärr ingen ridlektion idag då läraren var sjuk.
Lämnade in nya stövlarna till skomakaren iaf. Han bara de här har redan blivit lästade. Jag hmm nä de är helt nya. Se om han kan bredda ut dem:laugh:
 
Äsch. Det är 40 minuter kvar på tvättmaskinen och jag slutar nu. Frågan är om tvätten kan ligga över helgen.. Jag kan ju inte sitta här och glo i 40 minuter.
Tvätten får ligga över helgen. Får väl tvätta om det om det luktar pecka.
Har hand om våran tvättstuga på jobbet. Iaf de 4 timmarna som jag jobbar. Sedan vet jag inte vem som sköter den
 
Städade innerfilterna i mitt stora kar.
12 små nal yngel och 4 räkor hittade jag där. Tur att man städar dem i diskhon med proppen i
20190301_154217.jpg
20190301_154217.jpg
 
Kollegorna åkte stafettvasan idag . Vi blev slagna av styrelsen med 11 minuter. Första gången sedan vi började tävla. Men vårat lag var vingklippt två var dåligt tränade och förkylda en hade ryggskott och var småförkyld. Det hade strukit med en åkare i 70 årsåldern idag . Han fick hjärtstopp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 212
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Bra blötmat
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp