Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om tio minuter tänker jag gå hem. Passar på att utnyttja min friskvårdstimma idag när det är vackert väder. Pållen min behöver röra på sig idag också. :D

Vilka spännande och intressanta uppdateringar du gör! Det är jättekul att få lite glimtar av din resa. Skulle vara kul att veta mer om bakgrunden, målet osv. (Fast du kanske redan har berättat massor som jag missat :o )
Lite bilder på hundarna skulle jag vilja se också:D

Tack:)

Bakgrunden ar helt enkelt att jag salde farmen i South Carolina dar jag lat roja skog, gora hagar, satta upp staket och bygga stall ... efter nastan 9 ar borjade det bli lite val mycket underhall och da jag ar en orolig sjal och aldrig bott sa lange pa ett stalle var det dags att "move on".
En son bor i Florida och tva i Oregon, i nordvastra USA, och da vi bott i Florida tidigare var det dags att flytta narmare de tva som bor i Oregon. Tanken ar alltsa att Maken och jag ska "relocate" till Oregon och jag har borjat trippen med att ta mig till Californien dar jag ska stanna ett tag och trana hundar med nagra kompisar.

Det ar svart att ta bilder pa hundarna ... jag haller numera nastan alltid i tva koppel nar vi gar ... eller sa jobbar jag med en som da har hog forvantan av godis och absolut ingen forstaelse for att jag inte levererar utan tar bilder istallet.;) Det blir fler bilder pa dem nar jag kommit fram till Napa och har kompisar som kan halla i kameran.:D

Gått i skogen med eleverna och tappart bort oss, en lång promenad blev det innan vi hittade ut till civilisationen! Gott om tid att göra den uppgift de fått för walk and talk... :p:D

Väntar på hemleverans av paket. Nervöst. De ska komma mellan kl 17 och 21. Tror de kommer kl 20:57.
Lite rastlös, kan ju inte gå på promenad eller handla, vet inte om de ringer en stund innan eller bara ringer på dörren plötsligt. :crazy: Läskigt när nån oväntat ringer på dörren.

Nu står min nya TV i hallen. :banana: Har inte fått iväg den gamla ännu så den får vara nedpackad tills vidare. Hårddisken jag beställde packade jag upp och kollade på, den är bara dubbelt så stor som min telefon, om ens det. :eek:

Ätit middag och försöker samla ork för att kliva in i duschen. Är sjukt trött efter dagens ridning. Varmt, nästan vindstilla nere i gropen där ridbanan ligger och träningsvärk från igår. Dessutom rätt trött redan innan eftersom jag började jobba igår efter fem veckor semester.

Men jag inser mer och mer Att jag måste ta tag i att fixa min sneda kropp. Kan nästan inte använda vänsterskänkeln. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
995
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31