Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättat och städat större delen av kvällen, damtorkat alla hyllor, moppat golven och verkligen gjort en ansträngning. Kommer ut i köket efter sista turen ned till tvättstugan för att hämta det som tumlats... och hamnar i ett katastrofområde av gegga och vatten: 1- hundjäklen har vält vattenskålen. 2. kattjäklarna har haft råkurr inne i toalådan och sparkat ut typ en liter sand över hela golvet för att sedan dundra omkring och aktivt sprida ut det överallt. Tassmärken på spisen för f-n. :rage:

Lägger av nu. Det är för varmt och jag är sur för att semestern är slut. Är det lika bra att skaffa stampat jordgolv direkt? Så behöver jag inte oroa mig över att dra in en massa skit från ridstövlarna heller - bara att plantera en tomatbuske, och lite kål längst väggen, och gödsla med stövlarnas avskrap. Så håller jag mig med mat också. :devil:

Hann inte riktigt med, A cyklade framför mig ;) hon har ju bara kunnat cykla i några veckor så det är stort att vara ute i trafiken :) men hojta till nästa gång du är i stan! Du måste komma och kolla in växthuset :up:
Nästa gång blir det buketräff! :idea:
Eller vad säger du, @ASKAPLASKA ? :D

Jag ska snart gå ut med tramsterriern som bestämt hävdar att han minsann inte varit ute på heeeeeeela dagen...:p

Funderar på att se en film, köpte två på dvd för ett tag sen men minns inte vad de heter...jo "12 years a slave" heter den ena.

Jag har just gjort av med i stort sett all min data tills den 14/8. Suck. Jag har over 400 filmer och tv serier pa en harddisk har i vagnen. Har jag tittat pa nagon av dom pa vagen? Nehej da. Har jag tittat pa allt mojligt krafs pa min stakars data "allowance"? Absolut. Och i dag blev det en hel film. Som jag inte alls behovde se egentligen. suck.:crazy:
Det ar bast att jag koper mig mer tid per manad medan jag ar ute pa vift sa har. Campingen's gratis uppkoppling ar ganska langsam.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka