Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart bär det iväg?Sitter och kollar på resor. Kommer inte boka förrän om typ en månad men kolla kan jag ju göra ändå![]()
Vart bär det iväg?
Kroatien ska ju vara enormt vackert! Åh, jag vill också åka!Absolut ingen aning. Dottern vill till Grekland och jag gillar Grekland så det är huvudplanen. Men jag kan tänka mig Cypern, Malta, Italien, Kroatien, Frankrike eller liknande också. (Vi siktar på att dottern ska få besöka nya länder så av "solländerna" går Spanien och Turkiet bort.)
Kroatien ska ju vara enormt vackert! Åh, jag vill också åka!![]()
Mina systrar med barn och mamma åker till USA i höst så det finns inget resesällskap till oss, och jag vet inte om jag vill åka ensam med A.Det tråkiga för mig är att jag har varit i alla de där länderna förutFinns inte så många länder kvar som jag vill besöka här i Europa
Jag funderar iofs på Madeira också men isf kanske i oktober/november.
Ska ni inte åka någonstans då?
Mina systrar med barn och mamma åker till USA i höst så det finns inget resesällskap till oss, och jag vet inte om jag vill åka ensam med A.
Portugal då? Eller Egypten?
Synd att vi inte känner varann bättre, annars hade en gemensam resa nog varit kul. Tror tjejerna skulle trivas bra ihop!Aha. Jag kommer åka ensam med Mathilde. Kanske inte blir så mycket semester (läsa, sola, bada och dricka färgglada drinkar) för min del men hoppas få det trevligt ändå
Portugal kan vi tänka oss. Madeira hör ju till Portugal. Egypten nix, av ideologiska/säkerhetspolitiska skäl.