Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit upp min ostsmörgås och vill ha en till. Stör mig på reklamen för ryska kvinnor som erbjuder sig att dejta svenska seniorer.

Proppmätt! Har ätit nåt som jag aldrig ätit förut, stekt marulk tillsammans med rödvinssmör, stekt skogssvamp och potatis. Marulk är en skitful fisk men dess kött var kanonfint. Vitt och mört och inte nåt ben nånstans:d
Rödvinssmöret var super med, så mycket smak:up:
Så det var en gourmet middag en vanlig tisdagskväll.

Snart jobbat klart dagens pass i Månsarp, sen bär det av till Klevshult för lite soffsovande innan jag jobbar morgonpasset. Har elev nu så jag sitter mest och stirrar ut i luften medan han jobbar, tråkigt!
Sjukt sugen på en french hot dog, måste ju ändå tanka så det får nog bli en sådan då ;)

Lyssnar på musik och velar angående TV-köp. Hittat en 40" Philips för 3990:- Det är väl okej pris? Vill inte betala mer än 4000:-
Borde väl slå till innan de höjer priset. :arghh:

Vart bär det iväg?

Absolut ingen aning. Dottern vill till Grekland och jag gillar Grekland så det är huvudplanen. Men jag kan tänka mig Cypern, Malta, Italien, Kroatien, Frankrike eller liknande också. (Vi siktar på att dottern ska få besöka nya länder så av "solländerna" går Spanien och Turkiet bort.)

Absolut ingen aning. Dottern vill till Grekland och jag gillar Grekland så det är huvudplanen. Men jag kan tänka mig Cypern, Malta, Italien, Kroatien, Frankrike eller liknande också. (Vi siktar på att dottern ska få besöka nya länder så av "solländerna" går Spanien och Turkiet bort.)
Kroatien ska ju vara enormt vackert! Åh, jag vill också åka! :arghh:

Kroatien ska ju vara enormt vackert! Åh, jag vill också åka! :arghh:

Det tråkiga för mig är att jag har varit i alla de där länderna förut :p Finns inte så många länder kvar som jag vill besöka här i Europa :crazy:
Jag funderar iofs på Madeira också men isf kanske i oktober/november.

Ska ni inte åka någonstans då?

Det tråkiga för mig är att jag har varit i alla de där länderna förut :p Finns inte så många länder kvar som jag vill besöka här i Europa :crazy:
Jag funderar iofs på Madeira också men isf kanske i oktober/november.

Ska ni inte åka någonstans då?
Mina systrar med barn och mamma åker till USA i höst så det finns inget resesällskap till oss, och jag vet inte om jag vill åka ensam med A.

Portugal då? Eller Egypten?

Mina systrar med barn och mamma åker till USA i höst så det finns inget resesällskap till oss, och jag vet inte om jag vill åka ensam med A.

Portugal då? Eller Egypten?

Aha. Jag kommer åka ensam med Mathilde. Kanske inte blir så mycket semester (läsa, sola, bada och dricka färgglada drinkar) för min del men hoppas få det trevligt ändå :)
Portugal kan vi tänka oss. Madeira hör ju till Portugal. Egypten nix, av ideologiska/säkerhetspolitiska skäl.

Aha. Jag kommer åka ensam med Mathilde. Kanske inte blir så mycket semester (läsa, sola, bada och dricka färgglada drinkar) för min del men hoppas få det trevligt ändå :)
Portugal kan vi tänka oss. Madeira hör ju till Portugal. Egypten nix, av ideologiska/säkerhetspolitiska skäl.
Synd att vi inte känner varann bättre, annars hade en gemensam resa nog varit kul. Tror tjejerna skulle trivas bra ihop! :)

Just nu funderar jag lite över vad det är som gör att det finns folk som tydligen älskar att ägna tid åt att hata en. Liksom jag tycker att jag är ganska oförarglig egentligen. Vad är så provocerande!?? Jag är inte elak av naturen, är sällan direkt jobbig eller argsint. Jag sköter mitt och skiter rätt mkt i andra på det sättet att jag är helt ointresserad av att prata illa om andra. Jag orkar inte längre bry mig om status, spela cool eller leka duktig. Gillar jag inte någon undviker jag att umgås och ägna tid med den personen, problem solved. Men tydligen funkar inte alla så nej :meh::meh::meh:

Väntar på att maten i ugnen ska bli klar! Ugnsstekta rotfrukter och smörstekt lax :d

Och brasan brinner äntligen!...med hjälp av lite tändvätska :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
790
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 325
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner