Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Haha ja! Har köpt halloumi, feta ost, pinjenötter, tomater...
Kan man ha samma kläder fem dagar om ingen ändå ser en typ? Ett par trosor kanske jag kan klämma ner iofs för att inte degenerera helt och hållet :p Dessa kan man ju liksom skölja upp i ngt vattendrag?

Haha ja! Har köpt halloumi, feta ost, pinjenötter, tomater...
Kan man ha samma kläder fem dagar om ingen ändå ser en typ? Ett par trosor kanske jag kan klämma ner iofs för att inte degenerera helt och hållet :p Dessa kan man ju liksom skölja upp i ngt vattendrag?
Man kan ha samma kläder hur länge som helst.
Det är först när du återvänder till civilisationen som det behövs ombyte. Jag antar att även om du har skjuts ända till porten så kan ju nån se dig när du går in där och du kan möta någon i trapphuset :D

Trosor kan man vända på....

Man kan ha samma kläder hur länge som helst.
Det är först när du återvänder till civilisationen som det behövs ombyte. Jag antar att även om du har skjuts ända till porten så kan ju nån se dig när du går in där och du kan möta någon i trapphuset :D

Trosor kan man vända på....

Det bor ändå bara gamlingar i mitt hus, de har dålig syn/lukt etc. Vägen från båten till lägenheten är mer kritisk....
Ah du tänker så. Behöver man ens trosor om man tex har en lång oformlig klänning på sig kombinerat med gummistövlar? Tänker att det nästan vore stilmässigt ok att skippa underkläder då?

Jag är trött. Inledde dagen med att mocka en av hagarna = fyra kärror. (Man kan tro att jag mockar sällan men det handlar om en häst som gått i den i 5-6 dagar. Jäkla skitgris!) Fortsatte med att hämta och rulla åtta balar hö. Hem och duscha innan jag körde till Höör för att hjälpa dotterns pappa att flytta. Hans ena syster hjälpte till, som tur är! Dottern var med men hennes hjälpinsats var mer tveksam :cautious:
Vi körde ungefär en miljon varv och jag fick roa mig med att backa med släp :D När allt var klart käkade vi pizza och snackade skit tills för en timme sen. Körde hem och ska nu duscha och sova.

Klarade mig igenom dagens vedermödor och lyckades även lägga till det späckade schemat att ta emot och dirigera ett jättelass med grus. Nu är det snart slut på novemberleran i hagen!
Har även lyckats släpa ut husvagnen till en lämplig buske ute i Stockholms skärgård och ligger nu nerbäddad och lyssnar på min mans något högljudda sömn och funderar lite på om jag själv kommer få sova nåt här...

Det bor ändå bara gamlingar i mitt hus, de har dålig syn/lukt etc. Vägen från båten till lägenheten är mer kritisk....
Ah du tänker så. Behöver man ens trosor om man tex har en lång oformlig klänning på sig kombinerat med gummistövlar? Tänker att det nästan vore stilmässigt ok att skippa underkläder då?
Rekommenderar trosor i skärgården. Fästingar du vet.....
(sorry to spoil it)

Att gå commando är aldrig fel ;) :D

Sitter och är irriterad! :mad:
En person har gått in i mina hästarnas hage och satt upp manen på min ena ponny utan att fråga mig eller nån annan om lov.
Nu påstår människan att hen inte ens varit inne i hagen utan satt upp tofsen genom att stå utanför vilket är helt omöjligt då ponnyn har grym respekt för elen och inte går nära under några omständigheter. Så jag vet att hen ljuger men orkar/vill inte starta bråk eftersom hens syster är tillsammans med stallägarens dotterson. *suck* :banghead:

Älskar dina rapporter från din roadtrip!

Spännande att höra hur allt blir när du är framme.
Hur långt har du kvar att köra?

Men tack, vad kul att du sager det.:)

Jag har nu kort 1,630 miles, (vilket mostsvarar 262 Svenska mil) vilket (enligt Google Maps) tar 23 timmar och 42 minuter utan att rakna med trafiken:p Jag har faktiskt ingen aning om hur lange jag kort ... allt jag kan saga ar att jag stannar ofta, annars blir jag sa uttrakad:angel: Jag har 1,200 miles (193 Svenska mil) kvar till Napa i California (vilket Google Maps anser ska ta 17 timmar och 14 minuter) dar mitt forsta stopp ar. Sedan har jag "bara" 614 miles (99 Svenska mil) en 10 timmars trip kvar till Oregon.

I dag har jag kort fran Oklahoma igenom Texas och in i New Mexico. Har ar det torrt och bergit och vi hade ett valdsamt askvader. Just nar jag satt och grattulerade mig sjalv till att ha hunnit ut ur "tornado alley" fick jag ett larm pa mobilen (den skrek hysteriskt) och varnade om "flash floods". Jag hade hunnit glomma allt om flash floods:meh: SA ... nu star vi pa en rastplats efter vagen ... det ar faktiskt den hogsta punkten runt om sa har forsvinner vi inte bort i nagon flash flood inte.

En typisk bild fran Texas ...

D7K_1437_zps29ebwkzg.jpg

Ligger och lyssnar på katten som högljutt berättar hur illa hon tycker om den nya lägenheten. Hoppas hon blir tyst efter att alla möbler kommer imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
793
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 011
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31