Halloumi?Försöker komma på vad jag ska packa för fem dagar ute i skärgårdens jäkla utmark, utan tillgång till affär.
En box vin, ett paket pasta, en burk pesto och en bit parmesan. Räcker det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halloumi?Försöker komma på vad jag ska packa för fem dagar ute i skärgårdens jäkla utmark, utan tillgång till affär.
En box vin, ett paket pasta, en burk pesto och en bit parmesan. Räcker det?![]()
OKÅh herregud jag är så kär att jag dör. Dränker mina kval i irishcoffee
Halloumi?
OK
Har han inga kända resistenta veneriska sjukdomar, är en lagom tjock man i sina bästa år - kör på!
Man kan ha samma kläder hur länge som helst.Haha ja! Har köpt halloumi, feta ost, pinjenötter, tomater...
Kan man ha samma kläder fem dagar om ingen ändå ser en typ? Ett par trosor kanske jag kan klämma ner iofs för att inte degenerera helt och hålletDessa kan man ju liksom skölja upp i ngt vattendrag?
Man kan ha samma kläder hur länge som helst.
Det är först när du återvänder till civilisationen som det behövs ombyte. Jag antar att även om du har skjuts ända till porten så kan ju nån se dig när du går in där och du kan möta någon i trapphuset
Trosor kan man vända på....
Haha ja! Har köpt halloumi, feta ost, pinjenötter, tomater...
Vi snackar bleksiktig greve i medelåldern. Möjlig riskzon kanske? Fan
Rekommenderar trosor i skärgården. Fästingar du vet.....Det bor ändå bara gamlingar i mitt hus, de har dålig syn/lukt etc. Vägen från båten till lägenheten är mer kritisk....
Ah du tänker så. Behöver man ens trosor om man tex har en lång oformlig klänning på sig kombinerat med gummistövlar? Tänker att det nästan vore stilmässigt ok att skippa underkläder då?
Det bor ändå bara gamlingar i mitt hus, de har dålig syn/lukt etc. Vägen från båten till lägenheten är mer kritisk....
Ah du tänker så. Behöver man ens trosor om man tex har en lång oformlig klänning på sig kombinerat med gummistövlar? Tänker att det nästan vore stilmässigt ok att skippa underkläder då?
Rekommenderar trosor i skärgården. Fästingar du vet.....
(sorry to spoil it)
Älskar dina rapporter från din roadtrip!
Spännande att höra hur allt blir när du är framme.
Hur långt har du kvar att köra?