Låter som en "typisk" Ikea-lunchHar anlänt i Sverige! Lunch = korv med bröd, kaffe och en kanelbulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en "typisk" Ikea-lunchHar anlänt i Sverige! Lunch = korv med bröd, kaffe och en kanelbulle.
YES! Elen kom precis tillbakaDet var tydligen brott på Fortums (eller vilka de är nu) 50 kV-ledning
Fast survivalisten i mig är lite besviken på att inte få lösa matlagning etc...plus att jag hann ringa särbon och fråga om han hade lämnat kvar elverket här ("Nej") så nu har jag lätta planer på att inhandla ett elverk
![]()
Elverk? Ar det en generator du menar? Det ar bra grejor det.![]()
Jösses är din boendesituation så desperatVarit på biltema och köpt ett tält och liggunderlag nu![]()
Har precis fått berättat för mig att jag är en bekväm person som inte borde få vara mamma eftersom jag ser fram emot att förskolan öppnar igen så att jag får lite avlastning. Ja men jag lägger mig väl och gråter bredvid min dotter som jag inte är värd att ha.![]()
Blev just slagen av min hyresvärd och polisen är på väg......jävla kärringjävel![]()
På ett sätt känns det som att det är "bra", för du har äntligen något konkret att anmäla henne för! Hoppas verkligen du får tag i något nytt boende snartBlev just slagen av min hyresvärd och polisen är på väg......jävla kärringjävel![]()
Men va!!???Blev just slagen av min hyresvärd och polisen är på väg......jävla kärringjävel![]()
Du är som jag, bara skrot. Jag är less på min skitkroppMår tämligen skit (för att vara jag, överjävlig skit har jag inte uppnått ännu) och hoppas att jag inte har rätt. Min kropp behöver inte ännu ett kroniskt fel![]()
Du är som jag, bara skrot. Jag är less på min skitkroppmåste försöka hitta energi till att ta tag i fetman...