Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har skickat iväg ljudfilen till polisen nu
För övrigt inser jag att min telefon är döende och måste bytas utJag hoppas den överlever till månadsskiftet dock
. Någon som vet om det är stor skillnad på iphone 4s och 5:an?
![]()
Jag är nog inne på att ändå köpa en 5:a men då var det helt plötsligt två sorter därIngen större skillnad.
Eller jag köpte en 4s sist för att den var ungefär lika bra (egentligen bättre).
Jag är nog inne på att ändå köpa en 5:a men då var det helt plötsligt två sorter därSå nu klurar jag på det med...
@Marita73 och @Inglorion
Jag har haft en 4 i snart 3 år men nu har jag redan laddat den 2 gånger i dag och jag har knappt använt den. Jag vill ha bättre batteritid än nu
Är osäker på 5c eftersom den är i plast. Jag är ganska duktig på att tappa mina telefoner i stalletMen 5s:en är 2000kr dyrare
![]()
@Marita73 och @Inglorion
Jag har haft en 4 i snart 3 år men nu har jag redan laddat den 2 gånger i dag och jag har knappt använt den. Jag vill ha bättre batteritid än nu
Är osäker på 5c eftersom den är i plast. Jag är ganska duktig på att tappa mina telefoner i stalletMen 5s:en är 2000kr dyrare
![]()
Jag har ett sånt, fast utan ugglorNågot liknande sånt här skal har jag: http://www.tradera.com/item/343391/238335957/mobilskal-iphone-5c-ugglor-fraktfri-
Fungerar superbra![]()
Det lät ju lite sådärKänner mig lite deppig. Var ute hos Max idag och nu ska han helt plötsligt gå själv eftersom hennes hästar inte ska äta gräs. När vi lastade igår var Max superduktig och stod still i släpet när ponnyn höll på att bråka i nästan 30 min. Ändå vågar hon knappt stänga bakom honom för att hon tror att han ska sparka henne. Nu pratar vi om en tjej som hållit på med unghästar och hingstar i över 20 år!
Det som stör mig mest är att det är hon som ska hjälp mig vid insittningen på honom nu. Han är jätterädd och behöver lugna och stabila människor runt sig som ett stöd för att det här ska gå bra.
Ville bara gnälla av mig lite...