Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skickat iväg ljudfilen till polisen nu :up:

För övrigt inser jag att min telefon är döende och måste bytas ut :down: Jag hoppas den överlever till månadsskiftet dock :cautious: . Någon som vet om det är stor skillnad på iphone 4s och 5:an? O_o

Har skickat iväg ljudfilen till polisen nu :up:

För övrigt inser jag att min telefon är döende och måste bytas ut :down: Jag hoppas den överlever till månadsskiftet dock :cautious: . Någon som vet om det är stor skillnad på iphone 4s och 5:an? O_o

Ingen större skillnad.

Eller jag köpte en 4s sist för att den var ungefär lika bra (egentligen bättre).

@Marita73 och @Inglorion
Jag har haft en 4 i snart 3 år men nu har jag redan laddat den 2 gånger i dag och jag har knappt använt den. Jag vill ha bättre batteritid än nu ;)
Är osäker på 5c eftersom den är i plast. Jag är ganska duktig på att tappa mina telefoner i stallet :angel: Men 5s:en är 2000kr dyrare :meh:

Min har helt ok batteritid fortfarande :) Däremot spräckte jag skärmen för någon vecka sedan, men jag lagar istället för att köpa nytt.

Jag har läderskal runt hela telefonen och tappar den också med jämna mellanrum. Har haft den i drygt ett år nu och den är fortfarande hel, behöver laddas varje/varannan dag beroende på hur mycket jag pratar och spelar candy crush ;)

@Marita73 och @Inglorion
Jag har haft en 4 i snart 3 år men nu har jag redan laddat den 2 gånger i dag och jag har knappt använt den. Jag vill ha bättre batteritid än nu ;)
Är osäker på 5c eftersom den är i plast. Jag är ganska duktig på att tappa mina telefoner i stallet :angel: Men 5s:en är 2000kr dyrare :meh:

Du kan ju byta batteri också på 4an. Kostar 900 på Apple men jag skulle köpa en 5a istället.

Känner mig lite deppig. Var ute hos Max idag och nu ska han helt plötsligt gå själv eftersom hennes hästar inte ska äta gräs. När vi lastade igår var Max superduktig och stod still i släpet när ponnyn höll på att bråka i nästan 30 min. Ändå vågar hon knappt stänga bakom honom för att hon tror att han ska sparka henne. Nu pratar vi om en tjej som hållit på med unghästar och hingstar i över 20 år!
Det som stör mig mest är att det är hon som ska hjälp mig vid insittningen på honom nu. Han är jätterädd och behöver lugna och stabila människor runt sig som ett stöd för att det här ska gå bra.

Ville bara gnälla av mig lite...

Känner mig lite deppig. Var ute hos Max idag och nu ska han helt plötsligt gå själv eftersom hennes hästar inte ska äta gräs. När vi lastade igår var Max superduktig och stod still i släpet när ponnyn höll på att bråka i nästan 30 min. Ändå vågar hon knappt stänga bakom honom för att hon tror att han ska sparka henne. Nu pratar vi om en tjej som hållit på med unghästar och hingstar i över 20 år!
Det som stör mig mest är att det är hon som ska hjälp mig vid insittningen på honom nu. Han är jätterädd och behöver lugna och stabila människor runt sig som ett stöd för att det här ska gå bra.

Ville bara gnälla av mig lite...
Det lät ju lite sådär O_o hoppas hon vänjer sig vid honom snart!

Dricker konjak och renskriver ett protokoll.

Glad och nöjd. Har hastigt och lustigt fått två inhysingar i gästhuset ikväll. Två polska killar från samma byggfirma som jag anlitade i höstas och som nu har jobb i trakten igen.

De ska tapetsera klart köket som tack för att jag låter dem bo där :eek: (jag tar betalt!) och lovade byta kran i tvättstället. Glatt förtjusta över mitt fina gästhus och min fina stuga. Ja, jag är svag för smicker....;)

Alltså man kan ju bli galen för mindre...min telefon lägger av hela tiden (jag har beställt ny i dag) och jag försöker komma fram till polisen igen eftersom kärringen är galen igen! :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
982
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025