Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beställt5 nya produkter uppe i shoppen, hade lite krångel att få till bilder, så handtagskondomerna kommer senare, kanske imorgon @athena_arabians och @NinnururHar bara hunnit göra en dessutom, så passar på att göra fler innan jag lägger upp dom, så ni har nått att välja på
Nu ska jag göra lunch. Sallad, på bara grönsaker. Kör en detox-vecka, så bara frukt å grönt
![]()
Tack! Och jag håller på att packa!Jag har beställtJättefina!
Iiih, spännandeTack! Och jag håller på att packa!Tyvärr hinner de inte med posten idag, då dom har sista inlämning för paket kl 15
Men du har ditt paket på onsdag
![]()
Minst lika spännande för migIiih, spännande![]()
Vad har du för adress på hemsidan?Alltså Google Analytics är ju lite roligt att titta på ändå (kopplat mot hemsida, där man kan se hur besökarna rör sig, hur många besök, vart dom är) just nu har jag två st på jul-kategorinkanske ska börja lägga ut lite julgrejer snart (har bara tre textila produkter där än)
![]()
Tror tyvärr man inte får göra reklam, men jag skickar dig ett pm!Vad har du för adress på hemsidan?
om man får lägga ut det här..?
Borde ut och flytta lite pallar...
Vad har du för adress på hemsidan?
om man får lägga ut det här..?
Ja.. Fy på dig....
Tack!Vilken fin hemsida @Trott
Var ute med hunden och råkade stöta ihop med modesveriges typ viktigaste person. Hen tittade på mig som ngt katten släpat in. Sen när vi skulle hälsa så sätter sig hunden och skiter ca 2 cm framför personens dyra designerskor.
Tack så jävla mycket skitdag...