Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaknade en halvtimme innan jag behövde, idag ska jag hänga i älgslakteriet och stycka älg!![]()
Hm mm undra om du inte innerst inne ändå hoppas nån ska kommaNyduschad, sitter här på jobbet i handduk och hoppas på att ingen tänker komma in o besöka mig![]()
Hm mm undra om du inte innerst inne ändå hoppas nån ska komma![]()
Här äts det frukost. Klippt ut tyg till lite tygkassar, måste ha lite variation från alla grytlappar![]()
Väntar på min käre kusin. Skall bli skönt med sällskap i helgen! Vi skall gå på bio, Crimson Peak!!
Har halft hämtat mig från dumpningen. Vi var ju ändå ihop över 3 år. Nu känns det mest skumt och konstigt mer än sorgligt, vet inte om det gått in riktigt i huvudet än.
Prokrastinerar.
Det är en enastående egenskap! Jag äger den också.![]()
Snurris, det blir SÅÅ fel att säga att man ska hänga i slakteriet!![]()
Lycka till och se till att karlarna inte gör så att varje bit blir en köttfärsbit...Det var ett lokalt älglag som gjorde det när jag var liten, två av dem hade "varit och lärt sig slakta på en helgkurs"... man blir INTE slaktare på två dagar!
Fruarna hade varit skitförbannande och nästa år hyrdes en riktigt slaktare in igen.
Japp. Men det har inte kommit fler avsnitt än.Dom där får jag kolla upp. Kollar också walking dead. Sett fear the walking dead?
Nä rätt störande att det bara kommit 6 avsnitt. Okej ska helt klart ta hem nått avsnitt och se va jag tyckerJapp. Men det har inte kommit fler avsnitt än.
Z nation är lite seg emellanåt men blir bättre med tiden
Izombie är hysteriskt rolig med en del allvar med då