Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade en halvtimme innan jag behövde, idag ska jag hänga i älgslakteriet och stycka älg! :D

Snurris, det blir SÅÅ fel att säga att man ska hänga i slakteriet! :p :rofl:

Lycka till och se till att karlarna inte gör så att varje bit blir en köttfärsbit... :meh: Det var ett lokalt älglag som gjorde det när jag var liten, två av dem hade "varit och lärt sig slakta på en helgkurs"... man blir INTE slaktare på två dagar! :D Fruarna hade varit skitförbannande och nästa år hyrdes en riktigt slaktare in igen.

Sitter här och förbereder mig inför att åka iväg och träffa högskolekompisarna, vi träffas 1-2 gånger om året. Ska bli kul att träffa dom igen. Lite nervöst är det, då den ena flyttat och jag aldrig varit där tidigare, hoppas jag hittar rätt adress och att det inte är svårt att lista ut vilken dörr jag ska till. Vore pinsamt om man knackade på hos deras granne eller något, haha. :p

Försöker se till att spänningshuvudvärken inte tar över idag igen... går sådär så det blir nog naprapat i nästa vecka. Ska slänga in en vetekudde i mikron och lägga över axlarna, det brukar ju kännas lite bättre då.

Bara dimman lättar kommer det nog att vara superväder idag :up:

Dags att gå upp kanske. Dottern väckte mig för en kvart sen så vi har haft en ordentlig sovmorgon :D
Nu väntar frukost, stallet, slänga skräp på tippen, dusch, lunch och fotboll i Malmö.

Väntar på min käre kusin. Skall bli skönt med sällskap i helgen! Vi skall gå på bio, Crimson Peak!!
Har halft hämtat mig från dumpningen. Vi var ju ändå ihop över 3 år. Nu känns det mest skumt och konstigt mer än sorgligt, vet inte om det gått in riktigt i huvudet än.

Väntar på min käre kusin. Skall bli skönt med sällskap i helgen! Vi skall gå på bio, Crimson Peak!!
Har halft hämtat mig från dumpningen. Vi var ju ändå ihop över 3 år. Nu känns det mest skumt och konstigt mer än sorgligt, vet inte om det gått in riktigt i huvudet än.

Bra att du får besök och sysselsätter dig :)

Det är ju en sorgeprocess när ett förhållande tar slut och det är bra om man låter sig själv känna det man känner, utan att grotta ner sig.

*stor kram*

Snurris, det blir SÅÅ fel att säga att man ska hänga i slakteriet! :p :rofl:

Lycka till och se till att karlarna inte gör så att varje bit blir en köttfärsbit... :meh: Det var ett lokalt älglag som gjorde det när jag var liten, två av dem hade "varit och lärt sig slakta på en helgkurs"... man blir INTE slaktare på två dagar! :D Fruarna hade varit skitförbannande och nästa år hyrdes en riktigt slaktare in igen.

Jag ska få älgben levererat, de brukar ha så mycket kött kvar att det blir en hel del gryt- och färskött. Benen får förstås hundarna.

Japp. Men det har inte kommit fler avsnitt än.
Z nation är lite seg emellanåt men blir bättre med tiden
Izombie är hysteriskt rolig med en del allvar med då
Nä rätt störande att det bara kommit 6 avsnitt. Okej ska helt klart ta hem nått avsnitt och se va jag tycker

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 141
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 188
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 744
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?