Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt Tack!! Kommer komma lite fina julsaker så småningom ocksåFY PÅ DIG @Trott
Satan i gatan vad många roliga saker som jag vill beställa, men jag måste vänta
P.s det var en fin sidaden kommer att besökas frekvent från och med NU
![]()
Du verkar ha helt underbara grannar!Min dotter fick en trevlig eftermiddag i affärer tack vare att Lunds universitet var stängt. (Vår granne jobbar nämligen där så hon hämtade Mathilde tidigt och uträttade lite ärenden istället)
Tröstäta är inte fel om man inte äter för mycket bara.Känner för att tröst röka men eftersom jag ska på lungröntgen så får det bli att tröstäta istället
Som jag känner mig nu ligger den där litern glass i frysen illa till så det lär bli för mycketTröstäta är inte fel om man inte äter för mycket bara.![]()
Glass är ju fluffigt och lätt. Då kan det inte bli för mycket.Som jag känner mig nu ligger den där litern glass i frysen illa till så det lär bli för mycket
Är sorbet så fluffigt är det väl inte direktGlass är ju fluffigt och lätt. Då kan det inte bli för mycket.
Ah, där har jag en fördel, blir dålig i magen om jag äter för mycket glass...Som jag känner mig nu ligger den där litern glass i frysen illa till så det lär bli för mycket
Du verkar ha helt underbara grannar!
Sorbet är ännu bättreÄr sorbet så fluffigt är det väl inte direkt![]()
Ska jag skicka några stycken?Sitter och önskar att den här dagen ska ta slut, är så vansinnigt trött mentalt men försöker få lite bra saker gjorda för att inte hela dagen ska kännas meningslös. JAG BEHÖVER GLASS.