Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Logistiker på ett företag i byggbranschenVad jobbar ni alla med?(Nyfiken)
![]()
Vad jobbar ni alla med?(Nyfiken)
![]()
Studerar men har praktik på ett företag som säljer cyklar och mopeddelarVad jobbar ni alla med?(Nyfiken)
![]()
Jag jobbar som Cad-ritare inom byggprefabVad jobbar ni alla med?(Nyfiken)
![]()
Själv känner jag mig deppig för den här mån är ju sista utbetalningen för i årBara mina poäng går in på ladock idag så får jag csn om två veckor! Så jäkla skönt att se ett slut på det här!
Om man ska vara lite negativ är det dock svinkallt här inne och lär inte bli varmare framöver
Hm, jag kanske inte får någon alls nu då?Själv känner jag mig deppig för den här mån är ju sista utbetalningen för i årrisken finns att jag får låna pengar för att kunna betala räkningarna i dec
så surt att man får csn i förskott, inte lyckas man (jag) spara så man får ihop det. Alltid nått oförutsett som händer och pengarna behövs till...
Dock förstår jag att du längtar som inte fått csn tidigare!
Bra fråga..ingen aning hur dom tänktHm, jag kanske inte får någon alls nu då?
Det i slutet av sommaren har jag koll på men inte hur det blir nu. Sen känns det bakvänt för vi har inget lov utan inlämningar över hela julen och examination första ej röda dagen efter nyår.Bra fråga..ingen aning hur dom tänkt
I vanliga fall får man två gånger första månaden i terminen, ska då täcka ex veckorna i augusti (första utbetalningen ) och sen andra utbetalningen i slutet av augusti ska täcka veckorna i september. Samma i januari, då får man en utbetalning efter man lämnat studieförsäkran i början av januari som täcker januaris veckor och sen får man i slutet av januari för februari veckorna. Blir sånt skit där inför sommaren, sista utbetalningen är i maj, jag får ut typ 2500 kr då bara som ska vara för de 2 veckor i juni man pluggar![]()
Csn vägrar ju också svara i telefon så kan inte fråga dem hur det blirDet i slutet av sommaren har jag koll på men inte hur det blir nu. Sen känns det bakvänt för vi har inget lov utan inlämningar över hela julen och examination första ej röda dagen efter nyår.
Låter krångligt värreDet i slutet av sommaren har jag koll på men inte hur det blir nu. Sen känns det bakvänt för vi har inget lov utan inlämningar över hela julen och examination första ej röda dagen efter nyår.
En annan har knappt rört sig utanför kontoret idagFryser! Det ösregnar på tvären här idag. Fixade stallet och köpte foder till hästarna och sen blev det uppehåll en liten stund så jag tänkte att jag skulle ta en liten sväng på Mulle. Givetvis började det hälla ner igen precis när jag satt upp. Men en liten tur tog vii oss, men det var verkligen inte skönt och vi var helt genomblöta.
Sen susa iväg och lämna bilen på verkstad för service och gå med hundarna hem i ösregnet. Det är några km så nu har jag varit duktig nog för idag Och har krupit ner under filten med lilla hunden och hoppas att jag får upp värmen igen!