Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon! Jag orkade inte med er efter allt vin igår :D blev boklyssning och somna istället :up: men det är lustigt när man smakar i blindo. Ett av mina favoritviner var med men det kom först på tredje plats (av fyra) och jag satte det dyraste sist :D men gott var allt! Beef Wellington att äta efter provningen :up:

Godmorgon! Jag orkade inte med er efter allt vin igår :D blev boklyssning och somna istället :up: men det är lustigt när man smakar i blindo. Ett av mina favoritviner var med men det kom först på tredje plats (av fyra) och jag satte det dyraste sist :D men gott var allt! Beef Wellington att äta efter provningen :up:

Jag vet inte riktigt om det är ok att överge Buke så där... :cautious:

/mvh hon som inte varit direkt aktiv senaste dagarna pga äventyr med särbon ;)

Fyra timmars sömn i natt :down: men hästarna är utsläppta och jag är tillbaka i sängen och funderar på hur dagen skall planeras, skulle egentligen tagit en ridtur nu på morgonen

Tittar på 7:an där det är skenet bedrar maraton och dricker äppleglögg med kanel :d

Det gjorde jag också, men minus glöggen. Älskar när Richard förklarar för prästen att det är ungefär som att vara i armén att vara gift med Hyacinth - regelbundna måltider och man blir alltid tillsagd vad man ska göra - och prästen säger "Ja, men de skriver väl bara på för tjugo år..." :D :D :D

Ärlig fråga nu, tråden..,
Brukar ni peta näsan när ingen ser er?

Såg en gubbe som gjorde det idag, o h mer därtill..

Ja, det gör jag, för jag avskyr att snyta mig! Så jag petar manuellt. Men bara när jag är ensam såklart.

Såg också en kille som satt och grävde och inspekterade resultatet på en buss häromdagen. Han såg ut som en typisk överklassnisse, så det var inte det att han var allmänt väck och inte brydde sig om världen runtomkring... eww.

Den goda nyheten är att levrar återhämtar sig rätt effektivt.

En läkare flinade glatt och sa att de inte brukar berätta det för alkoholiserade patienter men... ge det en månad av renlevnad och du har en finfin lever igen :D

Levern är faktiskt helt sanslös duktig på återhämtning. Är den kass på riktigt är det väl kört på riktigt, men höga levervärden - även SKYHÖGA alltså, jag känner en kille som hade supit duktigt i sju-åtta år (och då menar jag typ en hela brännvin om dagen) - efter fem veckor på behandling var hans värden nååågot förhöjda bara, inte mer än om han hade haft en infektion i kroppen. Helt otroligt.

Jag har övervakat en massa elever på en tenta idag :) Sen somnade jag i labbet på några stolar :angel: Vaknade och är alldeles groggy och får inget jobb alls gjort :D

Vad ar det som ar sa kasst med det? Jag kan i och for sig ingenting om tatueringar, men ser inte vad som ar sa fel?

I dag var jag till ogondoctorn och det visade sig att jag har ganska stora besvar med Macular Degeneration och aven cataracts ... Docktorn poangterade att jag behovde se till att fa i mig mycket mer antioxidants ... sa jag oppnade sjalvklart en flaska rod vin. Allt for halsan!:grin:
I dag fick jag dock ett besked att jag inte behover betala de $ 2654.33 som jag fatt rakning pa ... :banana: Phew, jag kanner mig sa duktig som pratat mig till att fa ratt:cool: och det ar pengar jag behover till att skeppa Michico i stallet.:love:
Den är klumpigt gjord. Det ser ut som två olika bilder nästan, hårda linjer och mörkt skuggat på ena halvan, andra halvan syns knappt linjerna ochans ljusate skuggat. Tittar man på hennes händer så syns knappt fingrarna på den ena och den andra är det alldeles för hårda linjer runt.. osv osv :p det är tur den sitter på ryggen annars hade jag vart irriterad på den hela tiden om jag sett den varje dag ;)

Tack tack ..
Någon måste påminna om den mörka världen...

Det är en väckarklocka så mor han ringer på morgonen blir jag, världens mest morgontrötta, verkligen påmind om the dark side..
Oh en väckarklocka, där ser man själv har jag en disktrasa som påminner mig om the dark side
:rofl: :rofl: :rofl:
12207901_1128933183804193_1102038291_n.jpg

Den är klumpigt gjord. Det ser ut som två olika bilder nästan, hårda linjer och mörkt skuggat på ena halvan, andra halvan syns knappt linjerna ochans ljusate skuggat. Tittar man på hennes händer så syns knappt fingrarna på den ena och den andra är det alldeles för hårda linjer runt.. osv osv :p det är tur den sitter på ryggen annars hade jag vart irriterad på den hela tiden om jag sett den varje dag ;)
Förlåt en oinvigd, men varför ville du ha en bild av en bakbunden naken indiankvinna på din kropp?

Tittar på Dumma mig och ska sen stoppa barnet i badet. Funderar på om jag ens ska försöka slå in stolen eller om det räcker med ett fint band runt den?

Förlåt en oinvigd, men varför ville du ha en bild av en bakbunden naken indiankvinna på din kropp?
Jag såg orginal bilden när jag var typ 15, och av nån anledning kände jag "DEN ska jag ha som tatuering nån gång" tror jag knappt hade träffat min första pojkvän då, så det har för mig ingen sexuell betydelse även om många tror det. Det är nog snarare på nått sätt så att jag alltid själv har känt mig begränsad på många olika sätt, och att den här representerar det? Det tog mig nio år att göra den, från att jag såg den, och det är väl också nått som gör att jag stör mig: den blev inte som jag hade tänkt mig. Jag skulle kunna tänka mig att göra ett liknande motiv faktiskt men hos en bra tatuerare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 181
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
548
· Visningar
15 423
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31