Du får göra en klassiker - lite sex...Vaknade för en stund sen, på bf+2 och funderar på hur jag ska lyckas skrämma ut bebisen idag
Ska iaf ta mig en stor frukost strax och sen åka till stallet och pussa mule![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får göra en klassiker - lite sex...Vaknade för en stund sen, på bf+2 och funderar på hur jag ska lyckas skrämma ut bebisen idag
Ska iaf ta mig en stor frukost strax och sen åka till stallet och pussa mule![]()
Du får göra en klassiker - lite sex...![]()
Det är väl klart att han får göra allt jobbet...Det försökte vi med i lördags men det funkade inte. Nu vette fan om jag orkar med det en gång till, kanske om han får göra allt jobbet![]()
![]()
Det försökte vi med i lördags men det funkade inte. Nu vette fan om jag orkar med det en gång till, kanske om han får göra allt jobbet![]()
![]()
Ungar....Jag badade bastu och hade sex i bastun vannan dag dom sista veckorna, det enda det resulterade i var sammandragningar som försvann efter någon timme och en unge som kom ut i vecka 42+2....
Bättre än vattenpölar....
Fan vad det är svårt att sälja häst! Folk kommer gärna och tittar för att till slut klämma ur sig att de inte kan skrapa ihop 10 000 men tar honom gärna gratis. As if![]()
Öh varför tittar dom på häst om dom inte har pengar?Fan vad det är svårt att sälja häst! Folk kommer gärna och tittar för att till slut klämma ur sig att de inte kan skrapa ihop 10 000 men tar honom gärna gratis. As if![]()
Men fy vilket folk!Fan vad det är svårt att sälja häst! Folk kommer gärna och tittar för att till slut klämma ur sig att de inte kan skrapa ihop 10 000 men tar honom gärna gratis. As if![]()
Va? Sen när får man en häst gratis...Fan vad det är svårt att sälja häst! Folk kommer gärna och tittar för att till slut klämma ur sig att de inte kan skrapa ihop 10 000 men tar honom gärna gratis. As if![]()
Va? Sen när får man en häst gratis...
Och hur ska dessa människor ha råd att ha häst?
Är det unga personer eller vad är det för galningar?
Ja visst kan det händaDet har hänt mig, att jag fått en häst gratis
Men det var ju under andra omständigheter. Ägaren fick ju djurförbud dessutom. Men fick 6 fina år med en halvblod/nordsvensk korsning![]()
Ja visst kan det hända
Men man kan inte förutsätta det när man svarar på en annons
Sen skulle jag inte vilja sälja till någon som inte har någon buffert
Nä vi hade en häst som vi sedan slaktade istället, det var en som skulle köpa för 3000 kr, men kunde inte skrapa fram det, alltså tyckte vi inte att personen var lämplig som hästägare... Sen fick vi höra att vi var hemska som slaktade istället men hellre det än att hästen ska börja vandra runt... Det var en rätt speciellt häst också med mycket egna idéer om hur livet skulle tillbringas. Vi hade utmattningsövningar som i att gå förbi en vattenpöl... Det tog 45 min innan hon insåg att jag inte tänkte låta henne gå hem för att det var vatten på backen...Ja visst kan det hända
Men man kan inte förutsätta det när man svarar på en annons
Sen skulle jag inte vilja sälja till någon som inte har någon buffert
@SnurrfianInköpspriset är väl egentligen den minsta ekonomiska delen av att äga häst (om man nu ligger i prisklassen som din häst är i)