Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå platsen finns, har inte så mycket av det andra i gengäld.Har du bara plats är det ju inga problem! Själv har jag typ inga köksskåp, så jag måste verkligen hålla nere på mängden saker jag har.
Bra jobbat!!Sitter halvt utmattade i min nya lägenhet efter en tio timmar av packa ner, släpa möbler, köra möbler, släpa möbler och packa upp allt igen. Har fortfarande en del att få ordning på men det mesta är på plats. Aptrött och har en helvetisk vecka framför mig. Tjohej!![]()
Grattis!Kollat på Solsidan och ska nu tvätta håret innan jag öppnar mina födelsedagspresenter![]()
Men jösses vad fin!
Vad är han för ras?
@hastflicka Vilken jättefin häst du har! Helt underbar färg(Nixpixpäron, inte är jag med två gula ponnyer partisk
)
Nu har jag öppnat mina paket![]()
Hett vatten (eller ja, så varmt som man klarar av att dricka), honung och ingefära är guld mot hosta och halsontProblemet är att jag för att lindra halsproblemen hela tiden måste hålla en jämn konsumtion av kokhet starkvinsglögg.... Börjar känna mig sjuk och full helt enkelt.