Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fastnat i sons of anarcy och kan inte sluta titta. Tänker bara ett avsnitt till. Jo tjena, det blir inte bara ett till utan många. Måste sluta och gå till sängs så jag orkar upp i morgon bitti. Kanske bara ett till......

Vantar pa att den som kor Michico's trailer (med 9 fler hastar) ska ringa och saga att han ar lastad och att de ar pa vag hitat. De ska ju lasta av de andra hastarna pa olika stallen, de flesta i Kentucky vid race banan tror jag.

Vaknade nyss.. Somnade visst tidigare än planerat med kläderna på och utan att ha nattrastat hundarna. Ingen ordning alls här... Hoppas jag kan sova någon timme till nu.

har varit sur, grinig och irriterad och allmänt vill sova humör hela dagen, nu när jag får sova är jag jättepigg

Borneo Malaysia? Jag alskar Malaysia (delar av Indonesien ocksa) och det mycket vanliga folket dar. Ha sa kul medan du ar dar.

Jajamensan :) Överlag känns folk i Asien väldigt vänliga och trevliga när jag har rest runt :) Jag känner mig lika trygg här som när jag gjorde fältarbete i Europa (blond tjej uppe i en liten bergsby i Italien t.ex. man blir stirrad på men med lite vanligt vett, se till att man inte hamnar i konstiga situationer och förståelse för lokala kulturer brukar det gå bra :)).

Datorn fick för sig att bryta ihop igår :crazy: Jag tappade laddaren på keyboarden (5cm höjd) och skärmen dog. Sen ville inte skärmen hoppa igång igen, själva datorn verkade starta.

Fick igång den idag i safe mode, men enbart om jag sa till den att "decrypt" hela datorn typ :banghead: Nu dog den igen trots 13% kvar av batteriet, men verkade starta igen när jag tryckte igång den. Däremot är alla passwords borta och den känns mysko :crazy: Har egentligen inte råd men jag får nog köpa en ny dator att ha som back up i alla fall. Lite surt då denna enbart är två år gammal och rätt vass (detta mäts på min helt subjektiva skala av vilken som kör en analys snabbast :angel: Laptopen är snabbare än båda stationära :D).

Surt men även om det visar sig att den kan lagas om det nu är något fel så har jag faktist inte råd att vara utan en laptop i flera veckor. Jag måste liksom ha saker klart till nästa vecka och är egentligen efter hur mycket som helst :(

Förresten har jag en jävla tur att exet precis har betalat mig för huset. Det är inte mycket pengar och egentligen så skulle jag betala en annan väns köksreparation för det (fast det vet hen egentligen inte om :angel:). Men det finns i alla fall lite extra pengar för sådana här helt sjukt stora utgifter (för mig). Det är ju liksom en hel månadslön i en ny dator :crazy:

@Inglorion Hur gar det med exet och allt trassel. Har det lugnat ner sig?

Ja han lugnande ner sig rätt omgående, jag sa väl typ till honom att skärpa sig och att jag vägrade ta det till en sand låde nivå. Vid det laget hade han redan haft ett par dagar att lugna ner sig på då jag inte svarade på några av hans meddelande så han hade redan kommit till insikten själv att han höll på med något korkat :up:

Så nu sköter han sig så då börjar farsan inte sköta sig, och sen datorn. Det kan aldrig vara helt bra liksom :D

Edit: med sköta sig menar jag inte att personer måste hålla med mig, däremot ska det vara möjligt att hålla en sansad vuxen diskussion även om åsikter går isär. Jag orkar inte riktigt med stressen just nu med dessa extra "bråk" när det är så mycket med jobbet. Det var liksom inte så länge sedan jag hade dagliga panik-ångestattacker, den enda som inte ignorerar det är exet :cautious:

LOL ... jag vet ... det ar alltid nagot som kranglar. Bra att det fungerar nu. :up:
Just nu stressar jag som skjutton for att de inte ringer och talar om var min hast ar. Jag vral stirrar pa klockan var 3dje minut ungefar och det ar precis sa beneficial som det later. :p

Sover dåligt med all värk och måste upp och ta mina piller så jag får en dräglig dag .Har mer tider att passa nu när jag äter piller så jag får dom på sina tider än jag har tider att passa då jag jobbade !

God morgon.... pallrat mig upp... räkade fastna och sträckkolla en serie igårkväll, kom till episode 10 av 25 och insåg att jag måste gå och lägga mig, klockan var då närmare 01, whoops.... tur jag är ledig idag, men jag ska jobba imorrn... inte bra att vända på dygnet för mycket. :o:angel:

Har ar det dags att ga isang. Michico star pa trailern och ar pa vag fran South Carolina hit till Oregon. Kompisen som haft honom sa att han mer an villigt steg pa trailern mitt i natten. "Precis som om han visste att han skulle till dig", sa hon.:love: Jag vantar med spanning pa att fa hit honom, min lilla skrutt.

Jag har landat in på jobbet för en stund sedan och startar upp med en rejäl kopp te. Känner mig sådär härligt risig och att nån skit är på g att bryta ut, sånt har vi inte tid med! Inte denna veckan :mad:

Kunde inte sova igår.
Så jag började rensa garderoben och städskåpet,
Sen när jag slängt en del skulle jag lägga in allt igen i garderoben. Men det orkade jag inte.
Nu ser det ut som faan hemma i sovrummet.,

Varför säger man att man ska gå upp om man inte kan sova?jag blev ju pigg ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 237
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
557
· Visningar
15 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka