Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har mest utrattat arenden i dag. Jag har diskat och plockat undan lite ... men nagon stadning blir det inte hur val det an behovs. Nu ska jag ta en tupplur innan kvallens aventyr borjar.
Tvivlar på en jävla massa grejer. Varför jag bor här, varför jag tex. inte bor på en öde i Söderhavet (då skulle jag troligen även vara brunbränd, smal och vältränad). Undrar också varför jag inte umgås mer med geniuna människor. Om det ens finns. Tänkte att det var typ hederliga norrländska bönder men nu får jag rapporter från min vän som är på kurs i norrbottens inland att det är värre där. Hon har just genomlidit en kväll bestående av skvaller och skitsnack och allmänt förfasande över allt och inget. Hur orkar folk? Är så less på människor. De verkar ju vara lika jobbiga överallt fan
Kan inte sova och hittar inget vettigt att se på datorn.Lyssnar på regnet utanför och stör ihjäl mig på en fluga i sovrummet som bara surrar runt runt och vägrar sätta sig ....den kanske har sett att jag sitter redo med min rosa flugsmällare och planerar att ha ihjäl den
Borde göra mig iordning för att åka till centralen och sätta mig på ett tåg, men känner mig lite seg och trögstartad. Blir störd av gosbehövande katter, solglitter och fågelkvitter från fönstret, och en lätt oro inför planeringen av allt som ska göras sista arbetsveckan innan det blir semester.
Sitter och dricker kaffe med granntanten som verkar minst sagt på gång. Hon har pratat oavbrutet i typ 30 min. Nu sjunger hon.
Funderar på vad jag ska hitta på idag. Är ledig och naturligtvis regnar det
Sitter och måste fixa hjälp att bära en drös möbler efter festen igår. Vill inte för min förkylning är på väg att blossa ut helt så jag mår skit. Dessutom pissregnar det så jag tycker faktiskt synd om mig själv.
Juridik & Ekonomi
För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett.
Jag tänker ev börja leta...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...