Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är fascinerande intresserad av just skjutvapenJag hade skjutit vederbörande om han kallade mig vare sig "regeringen", "käring" eller "gumman". Eller iofs det är ju dumt att skjuta folk pga att man kan låsas in så det hade väl varit hans räddning
Du är fascinerande intresserad av just skjutvapen
"-på sidan jag hänger på finns en kvinna som mest postar inlägg om att hon super, är bakfull eller vill skjuta någon"
![]()
![]()
![]()
*fniss*Notera ordningen/händelseförloppet i den kedjan![]()
@tanten & @tornblomma: Men det är jättekul att skjuta!Dock inte sig själv då, det är väldigt onödigt
Jag känner mig som i typ M*A*S*H eller i en krigsfilm när jag använder särbons Willys-jeep som skjutstöd (den är dock tillverkad -46 så den var aldrig med i kriget)
*ja, jag är lite avvikande jag vet*
Det är bara att sätta sig på tåget. Gå näääästan ända fram.Fest hos dig ikväll då...? Eller ....![]()
Fest hos dig ikväll då...? Eller ....![]()
Det låter som en riktigt bra fest!Inga problem, har vitt vin i stora mängder, ett luftgevär och en luftpistol!![]()
![]()
Det låter som en riktigt bra fest!![]()
Det låter som en riktigt bra fest!![]()
Kan ju inte annat än urarta något kopiöst![]()
Säg en tid så packar jag bilen och joinar in.Kan ju inte annat än urarta något kopiöst![]()
Ska vi samåka från Skåne?Det låter som ett väldigt roligt kalas![]()