Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser och slösurfar medans tvätten torkar. Pga vår pissiga sommar fick jag hänga den under tak på altanen. Är den juni SKA tvätten torka ute.

Har tidigare idag handlat färg och cement till pannrummet. Renovering de lux pågår där nu och i morgon kommer installationen av bergvärmen att börja :banana::banana::banana:

Ut med den skitiga, skrymmande, opraktiska och dysfunktionella pelletspannan. Och äntligen kan man ta lååååånga heta duschar utan att varmvattnet tar slut!

Precis kommit "hem" efter heldag shopping i Valencia, blev massa kläder från Desigual 1 kjol, 2 klänningar och 2 toppar för hela 1600 kr så jag har fyndat :D och fyndat ett 1000 bitars pussel i panorama med disney motiv för 75 kr :laugh: nöjd med min shopping så nu kan jag koncentrera mig på bad och sol resten av veckan i Spanien :banana:

Inne igen. Varit på återvinningscentral och dumpat en massa gammal söndring skit som legat här i evigheter. Åkte förbi väninnan för sushilunch, klappat hundar, blivit regnad på, kommit hem till sömniga kattfröknar som gav mig varsin ointresserad blick och sussade vidare. Funderar på om det är värt att ta sig ut ikväll, eller om det kanske är kallt och lika skönt att ta mental paus i soffan med en kopp te och den stora chokladkakan som legat bortglömd i kylen...

Nu har jag skott en behovlig correspondence i ett par timmar (ugh) och nu bar det av till butiken for att handla en till "bunke" att ha hundarna's grejor i. Suck. Vet inte varifran allt kommer. :p

Har haft en riktig neredag och sovit hela dagen :(.
Nu har jag i alla fall lite ork och tur är det för snart är det nosework-kurs med ena hunden :)

Borde åka till stallet men smärtan i ryggen har äntligen släppt lite för första gången i dag när jag sitter mjukt i soffan så jag blir nog kvar här en liten stund till.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 637
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 324
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka