Konstaterar att "tutte" och alla varianter därav måste vara svenskans fulaste ord.
Hahaha word! Plus det besläktade "vårtgård"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konstaterar att "tutte" och alla varianter därav måste vara svenskans fulaste ord.
Du får förstås ha vilken du vill, men just nu ser den gulblå rätt fin ut...Jag kanske ska ha både min svenska och min danska landslagströja på mig?!![]()
Gjorde en egen variant till middag, vi var och grillade vid sjön så jag grillade då rimligtvis halloumi, la i ett bröd som var för pulled pork, tillsammans med grillad paprika, sallad, salladslök, vitlökssås och cayennepeppar
Du får förstås ha vilken du vill, men just nu ser den gulblå rätt fin ut...![]()
Gjorde en egen variant till middag, vi var och grillade vid sjön så jag grillade då rimligtvis halloumi, la i ett bröd som var för pulled pork, tillsammans med grillad paprika, sallad, salladslök, vitlökssås och cayennepepparDet blev grymt gott!!
Är förbannadMen så trött så jag vet inte hur länge jag orkar vara det
Just nu vill jag bara ha värme och äta glass och sova
![]()
Har du flyttat nu?Känner mig lite ensam här borta, inte pratat med någon idag
Flytten ser ut att bli om två veckor, har två veckor kvar på nuvarande jobbHar du flyttat nu?
Bee-mo bee-mo bee-moFörsöker omvandla kollegan till ännu ett Despicable me-fan![]()