Ett par av dom körde över mitt tak för en stund sedan.Lyssnar på helikoptrar som lyfter och landar nära mig. Hoppas dom inte ska hålla på hela natten.
Helikoptrar låter en hel del och jag behöver ha fönstret öppet för det är varmt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par av dom körde över mitt tak för en stund sedan.Lyssnar på helikoptrar som lyfter och landar nära mig. Hoppas dom inte ska hålla på hela natten.
Helikoptrar låter en hel del och jag behöver ha fönstret öppet för det är varmt![]()
Apaches?Lyssnar på helikoptrar som lyfter och landar nära mig. Hoppas dom inte ska hålla på hela natten.
Ingen aning?Apaches?
Dom låter olika.Här var det dom stora svarta flapp flapp apachesIngen aning?
Eftersom det är mörkt ser jag bara ljusen från dom.
Varför ser jag bara Albatross Air, från Bernard och Bianca, framför migDom låter olika.Här var det dom stora svarta flapp flapp apaches
Du det där låter inget bra, Tradolan är starka grejer och måste man använda dom är det nåt allvarligt fel.För att vara på den säkra sidan har jag ställt en hink bredvid sängen och har toapapper till hands om jag blir akut illamående av tradolanen. Innan jag har hunnit trassla ut mig från katterna och tagit mig förbi voffan som ligger bredvid sängen så är det säkrare med en hink än att chansa på att jag hinner ut i badrummet.![]()
Hoppas att ditt hus är oskatt, ett par helikoptrar som kör över ens hus låter inte så braEtt par av dom körde över mitt tak för en stund sedan.
Jag hade en karta kvar från jag fick det utskrivet efter en fotoperation i mars förra året, enda jag tycker skiten gör är att ge mig illamående men jag tänkte testar iaf om det skulle göra någon nytta, vilket det inte gör. Jag tycker tabletter generellt fungerar dåligt på mig så jag brukar aldrig ta något annat än acetylsalisylsyra i sällsynta fall. Har kvar både paracetamol och alvedon så men tycker inte det heller fungerar.Du det där låter inget bra, Tradolan är starka grejer och måste man använda dom är det nåt allvarligt fel.
Det vattenbombades ju med helikoptrar på flera ställen igår. Det är inget sådant du bor i närheten av?Lyssnar på helikoptrar som lyfter och landar nära mig. Hoppas dom inte ska hålla på hela natten.
Vad mycket du gör på morgonen!Tvättar och har städat badrummet.