Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En hästsportjournalist bannades när hon på engelska refererade en visnig. Hon berömde en stallion...Men kära nån så fånigt...Jag gjorde ett inlägg på fb om mitt verandaprojekt (målningen) och fick meddelande om att det tagits bort pga att det bryter mot communityregler, att man inte får lägga in "get rich quick"-annonser typ... Kan det vara för att jag använde ordet "guldockra"...
Ja ja, inlägget är borta och jag har nu ett begränsat konto i en månad. Får inte starta live videos och ett par andra saker till, vilket är sådant som aldrig gör. Märkligt ändå...
Jag tänkte faktiskt på @Sel och @Islandshästryttare som blev bannade från instagram av okänd anlendning. Helt clueless...![]()
Vad mycket du gör på morgonen!
Själv ligger jag kvar i sängen![]()
Nä, om jag skulle leta upp någon intressant podd och putsa några fönster? De senaste dagarna har jag lärt mig mer om Selma Lagerlöf, Marlene Dietrich, Bildsköne Bengtsson och Kullamannen...![]()
Jag har tvättat och plockat undan nuDels brukar jag vakna tidigt eller hyfsat tidigt, dels har jag ju ändå tvättid nu på morgonen/förmiddagen (och sängkläderna ligger atm i torktumlaren) - jag tycker att det är skönt att få grejer gjorda!
Nu har jag dammsugit och moppat golven - klar med städningen för idag.![]()
Nej den stora militärövningen.Det vattenbombades ju med helikoptrar på flera ställen igår. Det är inget sådant du bor i närheten av?