Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tävlingsfri helg och fantastiskt väder 🌞
Vandrat med partner på fm, underbart!
Han var sugen på äppelpaj så den tog jag precis ut ur ugnen.
Nu ska jag cykla till stallet och ge resten av äpplena till min häst ❤️
20260502_154527.webp

Jag har sprungit och bytt sängkläder. Annars har jag typ legat i soffan hela dagen 😅
Händer typ aldrig att jag är så här oproduktiv. Men det känns lite som en vinst att kunna göra så här utan att känna att jag är lat och dum. :up:

Jag får inte heller något gjort. Barnet leker med en kompis, det är ju bra men de kan aldrig bestämma sig var de ska vara! De ränner fram och tillbaka hela tiden så jag kan inte ta mig för något vettigt. Vill gå en promenad men är inte helt bekväm med att de är här ensamma om de bestämmer sig för att gå in igen när de väl gått ut.

Jag blir stressad men det är väl bara att acceptera att livet är såhär.

Blir bara mer påmind om att jag inte har en partner som kan stanna om jag går, och tex inte bor i hus så jag kan sätta mig i trädgården i det fina vädret medan de leker. Som ”alla andra” har ni vet. Jag vet att det inte är sant men just nu känns det så.

Jag får inte heller något gjort. Barnet leker med en kompis, det är ju bra men de kan aldrig bestämma sig var de ska vara! De ränner fram och tillbaka hela tiden så jag kan inte ta mig för något vettigt. Vill gå en promenad men är inte helt bekväm med att de är här ensamma om de bestämmer sig för att gå in igen när de väl gått ut.

Jag blir stressad men det är väl bara att acceptera att livet är såhär.

Blir bara mer påmind om att jag inte har en partner som kan stanna om jag går, och tex inte bor i hus så jag kan sätta mig i trädgården i det fina vädret medan de leker. Som ”alla andra” har ni vet. Jag vet att det inte är sant men just nu känns det så.
Jag saknar verkligen också trädgård den här delen av året!

Man kunde stoppa in nästan vad som helst in min gamla Honda CR-V.
Så var min gamla Ford Mondeo, allt gick in. tyvärr är Kugan inte lika lång och det hjälper ju inte att den är nästan dubbelt så hög, för vem vågar lasta på höjden o vid 1a inbromsningen så kommer allt o slår ut fram rutan o dödar föraren.

Har tätat hela husvagnen nu. Regnar det in nu så blir det tält i stället :angel:

Bromsarna har vaknat :eek: Redan lixom! Dom har dock bara hittat ena lösdriften hittills:cautious:

Min bok tog slut igår och jag glömde ladda hem en ny inför jobbet så jag valde bara hastigt någonting från gratislistan i morse. Visst förstod jag att det förmodligen skulle vara någon typ av romans med LGBTQ+tema... men herreminjösses! Det var ju PORR! 😂 😂😂Jag har aldrig mitt liv känt mig så awkward på jobbet som när första sexscenen kom igång, jag var tvungen att gå undan och ladda hem en ny bok. Det där kan man ju inte lyssna på bland folk! 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka