Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satt i kyrkan och spelade och kom in på låten staten och kapitalet och hörde några som började sjunga med, det var ett äldre par, 70+ som gick och tittade i kyrkan som ju var öppen, rätt otippat men skitkul så vi kom att diskutera bla. proggen, en låtskatt att ösa ur och allt, precis allt, går att spela på en kyrkorgel, även Eddie Meduzas Evert.Enda sedan jag hade min lilla dispyt med förskolan om vilken musik som spelades, och jag själv kom på att Die Mauer var min favoritlåt som barn, så har jag lyssnat på repeat. Måste ju ändå vara en av de bästa låtarna som skrivits på svenska?
Har du sett hur dom gör i andra länder? Spännband och biltak, funkar tydligen skitbra,,, ibland.Irriterar mig lite på att det inte går att be ÖoB att köra hem loungemöbler. Paketet är 175 cm långt, hur sjutton ska vi kunna få hem det utan släp![]()
Är den inte fortfarande ett fynd även om den ligger i magen? Den har ju inte... hunnit iväg igen så att sägaEn bulle med blåbär (ett tidigare Too Good to Go-fynd) i magen. Sitter i soffan och funderar över livet.
Är den inte fortfarande ett fynd även om den ligger i magen? Den har ju inte... hunnit iväg igen så att säga![]()
Nej, det var helt rätt formulerat, det var bara jag som försökte vara roligSå sant så sant! Jag menade "tidigare" som i att jag köpte den för ett tag sen men det blev lite knasigt formulerat![]()
En del av vägen måste köras på motorväg och jag har mätt bilen, så bakluckan behöver vara lite öppen. Jag funderar på hur man isåfall kan binda fast den på bästa sättDet är ju en ”billighetsaffär” så tycker inte det är konstigt att de inte erbjuder sådan service.
175 cm är inte så långt, det går ju in i de flesta bilar med bakluckan öppen? Annars finns det gratis släp att hyra (kolla free trailer).