Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stack in en trappstege på 184 cm i min bil idag....Irriterar mig lite på att det inte går att be ÖoB att köra hem loungemöbler. Paketet är 175 cm långt, hur sjutton ska vi kunna få hem det utan släp![]()
Jag stack in en trappstege på 184 cm i min bil idag....![]()
Man kunde stoppa in nästan vad som helst in min gamla Honda CR-V.Nu saknar jag min gamla Volvo 945 - tryckte in en större tresitssoffa och körde den till sitt nya hem(bakluckan gick inte att stänga ordentligt, men äsch!) Ah, those lovely days...
Jag saknar verkligen också trädgård den här delen av året!Jag får inte heller något gjort. Barnet leker med en kompis, det är ju bra men de kan aldrig bestämma sig var de ska vara! De ränner fram och tillbaka hela tiden så jag kan inte ta mig för något vettigt. Vill gå en promenad men är inte helt bekväm med att de är här ensamma om de bestämmer sig för att gå in igen när de väl gått ut.
Jag blir stressad men det är väl bara att acceptera att livet är såhär.
Blir bara mer påmind om att jag inte har en partner som kan stanna om jag går, och tex inte bor i hus så jag kan sätta mig i trädgården i det fina vädret medan de leker. Som ”alla andra” har ni vet. Jag vet att det inte är sant men just nu känns det så.
Hur band du fast den? Uppriktigt undrandeJag stack in en trappstege på 184 cm i min bil idag....![]()
Så var min gamla Ford Mondeo, allt gick in. tyvärr är Kugan inte lika lång och det hjälper ju inte att den är nästan dubbelt så hög, för vem vågar lasta på höjden o vid 1a inbromsningen så kommer allt o slår ut fram rutan o dödar föraren.Man kunde stoppa in nästan vad som helst in min gamla Honda CR-V.
Har du mätt från framrutan o bakåt?Hur band du fast den? Uppriktigt undrande![]()
Nej, från framsätena och bakåt...Har du mätt från framrutan o bakåt?
Dra fram framsätet o vik ihop det, vips har du mera platsNej, från framsätena och bakåt...
Hur tänkte du att ett styvt paket skulle kunna läggas in i bilen över/förbi framsätena?![]()
Fäll ryggstödet?Nej, från framsätena och bakåt...
Hur tänkte du att ett styvt paket skulle kunna läggas in i bilen över/förbi framsätena?![]()
+ @Mia_R jag är inte helt säker på om det går att fälla/vika ihop framsätet i vår bilDra fram framsätet o vik ihop det, vips har du mera plats