Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Generellt roligt med alla fina bilar! Det är bara synd att ägarna är så bedrövligt snobbiga. :angel:

Visa bifogad fil 185705
En av Bentleygästerna tyckte till exempel att min supervisor minsann kunde komma upp till hens rum och stryka hens skjorta. Jag älskar att det var just den supervisorn också, för det spelar ingen roll vad hon säger med munnen, hennes ansikte uttrycker sanningen ändå. :D

Tränat, ätit kycklingsallad till kvällsmat och ska ta en promenad lite senare. Sen blir det dusch och soffhäng. Kanske lite stickning.

Ligger på soffan och förundras över att en random reel jag kastade ihop på insta, plötsligt visats 146k gånger, delats över 5,5k gånger och har mer än 150 kommentarer. Vad tusan hände liksom?! 😅😆 Dessutom ramlat in över trehundra nya följare. Jaha, hej och välkomna att se mina töntiga bilder på höns och trädgård liksom. 😆😅🤷🏻‍♀️

Tränat, ätit kycklingsallad till kvällsmat och ska ta en promenad lite senare. Sen blir det dusch och soffhäng. Kanske lite stickning.

Ligger på soffan och förundras över att en random reel jag kastade ihop på insta, plötsligt visats 146k gånger, delats över 5,5k gånger och har mer än 150 kommentarer. Vad tusan hände liksom?! 😅😆 Dessutom ramlat in över trehundra nya följare. Jaha, hej och välkomna att se mina töntiga bilder på höns och trädgård liksom. 😆😅🤷🏻‍♀️
Wow!

Bästa som finns 😍
20260524_191338.webp

Tog mig ut på en promenad, blåsigt men ändå varmt. Försöker komma på vad jag vill äta ikväll (och nästa vecka) men är verkligen inte sugen på någonting!

Vi ska kommande vecka ha karamelliserad lökpasta med chili och grädde, korv med bröd, toast med tzatziki, kyckling Alfredo och pastasallad.
Lite väl mycket pasta kanske men det var förra veckan nästan bara potatis :p

Har varit ute i trädgården och Äntligen byggt den nya blomlådan samt relokerat jordklumpen. Det är inte vackrast i världen men det tar sig nog. 😅
Kisse var med och såg noga till att det tog längre tid genom att ideligen smita ut genom staketet, men var tack och lov lätt att spåra tack vare det långa röda kopplet.

Just nu när jag sitter i soffan med dagens första kaffekopp så är jag glad att jag pallade mig upp och motionerade före jobbet. Till soluppgången. Ljummen luft.

Kommer bli en intensiv och rörig vecka på jobbet men jag ska försöka ta en dag i taget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka