Dags att sova. Katten gör mig givetvis sällskap 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt med veteranpoolen! Min pappa jobbar åt dom och tycker verkligen det är roligt att hjälpa andra med det de inte hinner eller orkar med. Ett sätt för honom att känna att han gör nytta trots att han är pensionär.Efter mycket om och men kom vi fram till att vi inte hinner med allt hemma själva, så idag är det en dam från Veteranpoolen som tapetserar vår hall! Väldigt taggad på att komma hem och få se hur det blir.
Roligt med veteranpoolen! Min pappa jobbar åt dom och tycker verkligen det är roligt att hjälpa andra med det de inte hinner eller orkar med. Ett sätt för honom att känna att han gör nytta trots att han är pensionär.![]()
Vi hade veteranpoolen som hjälp vid flyttstäd. Så noggranna, trevliga och duktiga. En av dem hade faktiskt jobbat som städare för länge sedan.Det är ju superbra! Maken var lite nervös för att det inte är en yrkesperson som skulle göra det och jag kände bara.. det är en äldre kvinna, jag har absolut noll oro över att resultatet skulle bli annat än briljant noggrant![]()
Men alltså hur långt åker du på dina resor?Var hemma igen vid 23:15 tror jag. Resan gick bra utan missöden men jag var ruskigt trött och det blev raka spåret i säng efter bil + släp parkerats. Vinkat åt @Scata både på resan upp och ner så ett väldigt vinkande efter vägen.
Det ligger fortfarande snöfläckar i slalombacken @parellikusken!