Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter mycket om och men kom vi fram till att vi inte hinner med allt hemma själva, så idag är det en dam från Veteranpoolen som tapetserar vår hall! Väldigt taggad på att komma hem och få se hur det blir.
Roligt med veteranpoolen! Min pappa jobbar åt dom och tycker verkligen det är roligt att hjälpa andra med det de inte hinner eller orkar med. Ett sätt för honom att känna att han gör nytta trots att han är pensionär. 😊

En frysbox är nu beställd :D
IMG_6573.webp

Bläää! Verkar faen vara värre med äckelfästingar i år. Gör ju inget annat än plockar på särskilt kattan, 6 stycken på en gång i gårkväll 🙄. Varför finns ens de äckliga asen....

Sitter och fascineras av AI.
Jag började bara på mitt jobb 2023 och det är förändrat i grunden.
(Passar mig bra och jag gillar det, men det känns märkligt.)

Roligt med veteranpoolen! Min pappa jobbar åt dom och tycker verkligen det är roligt att hjälpa andra med det de inte hinner eller orkar med. Ett sätt för honom att känna att han gör nytta trots att han är pensionär. 😊

Det är ju superbra! Maken var lite nervös för att det inte är en yrkesperson som skulle göra det och jag kände bara.. det är en äldre kvinna, jag har absolut noll oro över att resultatet skulle bli annat än briljant noggrant 😄

Har bråkat med Comviq då min mobil inte har någon uppkoppling och med tanke på hur teknisk o intresserad jag är av det så har han som svarade haft en skitdag och jag har ff en mobil som jag inte kan ringa ifrån, men ärendet är skickat till deras tekniker så får vi se hur dom löser det.

Det är ju superbra! Maken var lite nervös för att det inte är en yrkesperson som skulle göra det och jag kände bara.. det är en äldre kvinna, jag har absolut noll oro över att resultatet skulle bli annat än briljant noggrant 😄
Vi hade veteranpoolen som hjälp vid flyttstäd. Så noggranna, trevliga och duktiga. En av dem hade faktiskt jobbat som städare för länge sedan.
De tyckte om att rycka in ibland och hjälpa till. Bara positivt allt med dem! ❤️

Jag har slappdag idag efter flera dagar i högt tempo. Nu har jag kört på behandlingsmadrassen med hundarna och fastnat här i sköna sängen med ljudbok. ❤️
Sambo är borta på jobb tills imorgon och jag har planerat göra absolut ingenting typ. 😍

Hemma. Köpte fryst bordskyckling på extrapris så det är bara att skjutsa in den ugnen i sin form. Tyvärr har jag lyckats ha sönder en låda i frysen. Typiskt mig.

Katten har fått mat och har gått och lagt sig någonstans. Sov som en kratta i natt, två timmar och sedan vaknade jag helt plaskblöt så fick gå upp och lägga ett badlakani sängen och vända på täcket. Kunde inte somna om efter det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp 2026
  • Valp, tips och råd

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat