Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min förman har en av sina griniga dagar och idag var det jag som fick ta det. Det värsta är ju nästan att han är omedveten om det så nu två timmar senare är jag fortfarande grinig och han helt oberörd.![]()
Precis kommit till kontoret![]()
Har ännu varmare hemma, men där går det att öppna fönster! På jobbet har jag inget fönster och det känns som ventilation inte fungerar allsSamma värme så dags i vårt v-rum. Köket blev värre senare å inte gick det ha markis nere när det blåser halv jävel![]()
Ja det är oerhört tröttsamt. Hann iaf varna kollegorna så de slapp få en släng av sleven.Så jobbigt med såna som ska ta ut sitt dåliga humör/dagar på oskyldiga. Det är inte alls kul
Nejdå det är ett skitår odlingsmässigt hittills och dom flesta verkar ha mer problem än vanligt, bönderna i Östergötland fick upp till 80% av höstsådden förstörd så vissa sår inte ens om utan trädar istället eftersom våren varit torr och risken stor att utsädet inte ens gror.Stör mig på stt det är ett skitår odlingsmässigt. Flera sorters frö har inte grott alls. Andra har grott dåligt.
Ett plommonträd är täckt av gråa lavar och har inte en enda blomma i år.
Satt sticklingar av krukväxter och de får knappt rötter.
Försöker universum säga något till mig
De räkorna ser inte färska ut, men bra att de var goda!Visa bifogad fil 185847Maten var usel denna gång. Men de färska räkorna och glassen var god
Jo de var bra. Provade de rökta oxå, men de var inte så godaDe räkorna ser inte färska ut, men bra att de var goda!
Är du östgöte?Nejdå det är ett skitår odlingsmässigt hittills och dom flesta verkar ha mer problem än vanligt, bönderna i Östergötland fick upp till 80% av höstsådden förstörd så vissa sår inte ens om utan trädar istället eftersom våren varit torr och risken stor att utsädet inte ens gror.
Inga problem alls, skicka hit så tar jag hand om det som inte får plats.Jag kommer att få ett problem märkte jag ikväll, jag kommer inte att få in all ved i vedboden ens om jag travar med skohorn.
Visa bifogad fil 185850
Jag kan ställa upp på att provelda det hela nästa vinter för att bedöma lämpligheten som värmetillskott och lämna en rapport framåt våren.Inga problem alls, skicka hit så tar jag hand om det som inte får plats.![]()