Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det småregnar. Har väldigt liten lust at göra något utomhus.
Ska nog bara få det är undanstkat. Har bara frukostbröd för ett par dagar till.
Sen borde jag verkligen städa sovrummet också. Det liger ren tvätt på stolar och byråer. Kläder som borde vara i skåpen. Suck.
Dessutom måste jag nog städa pga kirurgens krav på att jag ska duscha och sova i rent sänglinne före mitt lilla snitt i armen på tisdag.

Om nån är arbetslös och vill ha nåt att göra har jag ett hett tips, börja serva och laga båtmotorer och ni får jobba dygnet runt sju dar i veckan, nu har telefonen börjat ringa och gubbarna ber "men du som är så bra på,,,,," NEJ, JAG VILL INTE!!!! :arghh::banghead:
Det är 4 år sen jag la av med detta och det lockar inte ett dugg men att få folk att fatta.:meh:

Storhandlat under morgonen, sen blev det tidig lunch.

Nu sitter jag och försöker planera resten av dagen. Finns en hel del trädgårdsarbete att göra men både ser ut och känns som att det hänger regn i luften så jag tror jag avvaktar en stund. Behöver städa inne också så jag får väl ta tag i det.

Nejdå, för hela fem pund kan jag få det skickat till konsulatet, sedan får jag boka tid och hämta det där. :) Jag vet inte om det finns något konsulat närmare för henne?
Det kanske var så, att Bristol la ner och då blev det lika långt till nästa som till London
Bra att det funkar för dig!

• Gilla
Reactions: Sel
Jag skrev för övrigt tidigare i någon tråd om att jag blev lurad på en gräsklippare. Googlade, hittade ett bäst-i-test som såg legit ut, köpte gräsklipparen som vann, fick hem den, insåg att det var skräp, googlade lite mer och insåg att jo, jag blev lurad.

Tack för Klarna! Använder alltid Klarna när jag beställer från sidor jag inte är helt säker på (som jag till exempel beställt massor av gånger förut, vet att kundtjänst är bra osv). Så nu, när jag betalat 2700 ish och var lurad så skrev jag till Klarna, bifogade lite mail och efter ett par dagar betalar de tillbaka hela summan. Så enkel lösning! Vet att alla inte gillar Klarna men det är gång nummer två eller tre de hjälpt mig.
Rapporterade du i appen?
Jag har rapporterat mitt i appen och bifogat mail. Ringde kundtjänst sen och han sa att dom går in efter 21 dagar och kontaktar butiken och begär återbetalning.

Gymmet. Snubbarna som bokstavligen morrade när de lyfte har gått så det var skönt 😅
Skulle egentligen åkt och ridit men får bli på måndag istället :love:

Sen ska jag ränna runt och hämta paket, försöka hitta på nåt gott att laga till sambon i som födelsedagsmiddag om ett par dar. Kanske en sväng på saluhallen. Middag ska man äta också… Risken överhängande för fryspizza ikväll :d

Man kanske skulle bli återförsäljare av konserveringsburkar och hjälpa till att skinna folk utan kunskap på pengar, 580 ml i Tyskland direkt från firman 23:- och samma burk från Jordklok 53:-, det pålägget var lite väl magstarkt men det finns fler branscher som gör likadant, allt med hästsport, bilsport, båtar och outdoor kör samma rejs och folk köper som galna utan att skumma nätet först.

Om nån är arbetslös och vill ha nåt att göra har jag ett hett tips, börja serva och laga båtmotorer och ni får jobba dygnet runt sju dar i veckan, nu har telefonen börjat ringa och gubbarna ber "men du som är så bra på,,,,," NEJ, JAG VILL INTE!!!! :arghh::banghead:
Det är 4 år sen jag la av med detta och det lockar inte ett dugg men att få folk att fatta.:meh:
Höj priset till det tredubbla mot vad alla andra tar så är problemet ur världen. Ryktet sprider sig snabbt att du är dyr och då slipper du att du som är så bra :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat