Här har det skvätt hela dagen och kommer att fortsätta de närmaste tio dagarna. Behöver inte vattna mer och det går inte att klippa gräsetVäntar fortfarande på regn...Dagens utlovade har hittills blivit nästan ingenting
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det skvätt hela dagen och kommer att fortsätta de närmaste tio dagarna. Behöver inte vattna mer och det går inte att klippa gräsetVäntar fortfarande på regn...Dagens utlovade har hittills blivit nästan ingenting
![]()
Ledningskoll?En knallröd helikopter har svept fram och tillbaka vid mitt hus. På så låg höjd att den med nöd och näppe klarade trädtopparna.
Jag blir ju nyfiken,Vad söker de efter när den flyger fram och tillbaka på ett så litet område. Vem använder knallröd helikopter av det större slaget?
De flyger sakta och följer kraftledningar. Exet var ganska slut i huvudet efter sådana dagarLedningskoll?
Kartuppdateringar kanske?De flyger sakta och följer kraftledningar. Exet var ganska slut i huvudet efter sådana dagar
Inte snabbt, och fram och tillbaka över en åkerplätt och några hus. De höll på i flera minuter. Och som sagt väldigt lågt.
Gissar också på det. Hade en röd som flög in och vände lågt över ledningen som går tvärs över gården igår. Den är jag 90% säker på kollade ledningen. Sen kan jag tycka att de inte bör behöva göra det 2 ggr på ett halvår när vi inte haft mer än ett avbrott men..Ledningskoll?
japp!Krånglar sidan hos fler än hos mig?