Idag ska balkongen äntligen bli nätad i taket, så katterna kan vara där ute utan uppsikt
Ska även ställa ut min ponny på en inofficiell utställning också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst fan, det är ju Nationaldag idag!Hade glömt att det är röd dag idag… hästarna får leva på betfor till tisdag. Nej, inte fångisen.
Ska göra tjälknöl, men hade inte tänkt helt när jag frös köttet för nu är det omöjligt att få av denså nu står den i ugnen så den kan tina lite så det går att få av den
Herrejösses! Gick in och kollade jobbmailen (jag vet, det är helg). Hade fått ett mail från chefen.
Min lön har justerats. Upp 3000 kr![]()

Den frusna köttbiten hade när runt sig och fick inte att få bort när den var frusen.
Få av den från vad?
Vaknade också för tidigt, går inte ens upp så tidigt på vardagarna. Så tänkte ta en tupplur nuVaknade för tidigt.
Men nu har jag joggat långrunda och ska gå promenad med liten hund bara tvättmaskinen är klar.
Men nätet brukar man vell ha kvar i ugnen. Det brukar iaf jag ha.Den frusna köttbiten hade när runt sig och fick inte att få bort när den var frusen.
Verkligen. Tack och lov sticker det ju ut framför allt för att det är ovanligt.
Men även utan den aspekten tänker jag att man sabbar sin egen trevliga resa om det är den där attityden man går in med.Okej att man kan bli besviken på saker och ting om man föreställt sig något särskilt, men den där "leta fel-mentaliteten" har jag aldrig förstått mig på.
En del sätter det förstås i system för att få saker gratis, men ändå. Måste vara lite miserabelt.