Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just påhälsning av världens mest "slicka" bredbandsförsäljare som ville att jag skulle byta bredbandsleverantör. "Vi skickar bara ut en ny låda och vi tar hand om allt, du behöver inte göra nåååågonting!"
Jojo, som om det NÅGONSIN har hänt när man bytt leverantör. :p

Hann köra pållan en sväng före regnet igår; pigg med bra energi och tryck i steget framåt i alla gångarter utan att fara I luften, härligt 😍.
Idag lite jobb i longerlina över cavalettikryss i alla gångarter och sen avskrittning barbacka och bara njöt av den avkopplande stunden 😍 innan det var dags att åka och jobba kväll 😊. Sambon for iväg till min brors familj; de skulle fira sommarlov med tårta men det missar ju jag 🙃.

Fick just påhälsning av världens mest "slicka" bredbandsförsäljare som ville att jag skulle byta bredbandsleverantör. "Vi skickar bara ut en ny låda och vi tar hand om allt, du behöver inte göra nåååågonting!"
Jojo, som om det NÅGONSIN har hänt när man bytt leverantör. :p
Haha, nåt liknande hände mig när en bredbandsnisse kom in här och skulle ge mig ett "fantastiskt" erbjudande och "du behöver inte göra nåt alls", "nej det tänker jag inte göra heller", "det blir mycket billigare och bättre än mobila bredbandet" och där nånstans ruttnade jag, "du menar alltså att jag ska få betalt för att ni ska installera bredband hos mig" "eh, nää, jag menar" "hörrö grabben, billigare än gratis då får man betalt så vad får jag per månad om ni installerar bredbandet" och där nånstans gick det upp för honom att det var lönlöst, ingen har varit här sen dess.:laugh:

Försöker röja lite men det går dåligt, ändå har jag bestämt mig för att ena rummet ska vara klart ikväll. Massor som ska bäras iväg till soprummet och resten ska packas ner. :wtf:
Pannben och bara pannben hjälper i det läget, sätter man sig ner eller känner efter är det kört med den planeringen och jag vet vad du pratar om, jag har fortfarande flytten hit i färskt minne och det var definitivt ingen hit, nästa gång får andra flytta om dom inte vill ta över verksamheten när jag grävts ner för flyttar gör jag aldrig mera.

Pannben och bara pannben hjälper i det läget, sätter man sig ner eller känner efter är det kört med den planeringen och jag vet vad du pratar om, jag har fortfarande flytten hit i färskt minne och det var definitivt ingen hit, nästa gång får andra flytta om dom inte vill ta över verksamheten när jag grävts ner för flyttar gör jag aldrig mera.
Har inget val, måste hinna rensa och packa senast fredag fm. :crazy:

Har vandrat runt i hagen och plockat en hink korsört igen. HATAR dem... :wtf: Och hatar knotten också som började anfalla mot slutet. Första gången jag har känt av dem i sommar - men säkert inte sista... :cautious:

Försöker baxa den tjocka bäddmadrassen upp på garderobshyllan igen efter att ha tagit ner den för att den spärrade ventilen som behövde kollas.

Vilar lite innan jag går och slänger returer och sopor i soprummet. Har ställt klockan på 06 i morgon bitti och timer så jag inte ligger för länge ikväll. Ska hiva kartongerna på balkongen över räcket istället för att dra dem genom lägenheten, så det blir väl ett par vändor ikväll med hundarna när vi ändå ska gå på kvällspromenaden.

Borde tömma diskmaskinen med så kan den få diska inatt. 🤔 Kan grannarna med elefanthjorden köra tvättmaskinen borde jag kunna köra diskmaskinen. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Webinarier/minikurser

Barn

Hund

Katt, Andra Djur