Vad gör vi CLII

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 88 017
Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud det är mer snö nu än i vintras nästan!
16492467582811327729603598953202.webp

Sitter i bilen i garaget och försöker samla kraft att resa på mig 😏 Ibland är det skönt att bara sitta här i tystnaden. Varit och handlat kaffe, så nu ska jag allt ha kaffe! Mockat och fixat åt alla hästar.

Först kaffe nu sen ska jag välja ut en filminspelning som ska analyseras och skrivas ned. Vi fick göra gestaltning när vi var på universitetet sist som handlade om konflikter. Nu ska vi analysera någon annan grupps inspelning 🤷‍♀️

Har överlevt första riktiga arbetsdagen. Började fint med att antingen min chef eller jag tagit fel på tiden, jag var där för tidigt. Jag är ju inte den som är den så jag frågade mig fram så jag tog mig till dit jag skulle jobba.

Fattar fortfarande typ nada men har en liten uppfattning om vad jag ska göra :D Jag är i slutdelen av varmvalsningen där det sista görs innan bandet rullas ihop och åker till lagret.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Lilla
·
Fritid Det finns redan trådar för de som syr, målar och lite annat men inte för allt och man kan ju inte gärna visa upp ett par åror man gjort...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: Blyger
·
Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
374
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 785
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna