Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen ridning idag, det började komma störtskurar så hästarna (eller iaf stor röd) hade vägrat. Men mamma verkar vara med på att följa med på en lugn tur någon gång iaf :)

Storhästen fick iaf beta längs med vägen från hagen, det var hon mycket nöjd över. Trevligt att det funkar att ta henne i bara grimskaft runt halsen också trots alla saker hon kan få för sig. Men hon lyssnar lika bra med halsring som träns även under dessa egenpåhittade rörelser hon gör :up:

Alltså, nu har jag funderat alldeles för länge - Vad är ESC? (Det är förmodligen solklart egentligen. 😅 )

Lyssnar till minihuliganernas busrace 😄😄

Bifogade filer

• 20220510_233021.webp
    20220510_233021.webp
    115,2 KB · Visningar: 11
Vill ha en ny varmvattenberedare, den nuvarande avled i måndags. Eller rostade sönder och löste ut jordfelsbrytaren (tur att vi har en sån). Alternativt att det nya systemet kopplas in…

Annars åt jag sen lunch i Finland igår på tjänsteresa 🥳

Idag flexar jag (kom hem vid 23), ska fixa pass till mig och barnet :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 881
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 655
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 201
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka