Det är bara att ringa @tornblommaFick just en hink kräftor till, denna gång från Stjärnhovstrakten. Färdigkokta med krondill.
Vad tusan ska jag göra med 10kg kräftor![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara att ringa @tornblommaFick just en hink kräftor till, denna gång från Stjärnhovstrakten. Färdigkokta med krondill.
Vad tusan ska jag göra med 10kg kräftor![]()
![]()
Varmt vatten med honung är den dunderkurSovit hela kvällen och vaknade av att jag hostade lungorna ur mig. Har bryggt te som kanske hjälper lite. Trött och vill sova igen.![]()
Åkte nyss förbi två polisbilar med blåljus , sen efter en svart bil och en svart skåpbil med blåljusVad händer?!
Tänker också på hur mycket det låter inne i en polisbil? Tänker hörselskada!
sukta inte med sånt! det är elakt!
Något slags rekord 3 interjuver bokade och en förfrågning på en dag!
Firar det med lite poppig EMD och vin
kommer nog att bli det.Du måste vara ngn form av intervju-proffs? Jag tror jag haft max 5 intervjuer i livet
Ja, kanske… åker ofta blåljus förbi här med men inte sett de svarta innan! Och ja, hoppas detPiketen kanske? Åker förbi varje dag här. De måste ha ngn slags ljud-skydd inne i bilarna tänker jag
Kanske var en säpobil med eskort? Nån känd politiker på väg till nåt arrangemang, de har säkert livvaktsskydd allihopa nu.Ja, kanske… åker ofta blåljus förbi här med men inte sett de svarta innan! Och ja, hoppas det![]()