Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Extrapris på Cassilero Del Diablo merlot på Tesco idag, tack så mycket! Jag ska egentligen ha det att laga mat med, men man måste ju provsmaka först. Jag firar dessutom att jag fick tillbaka pengarna för tågbiljetterna till London idag. :D
Skål!

Vi har lite sena vanor så nu är det dags att äta kvällsmat :p
Jobbigast för 26-åringen som får köra hemifrån ca 6 imorgon bitti. Jag och dottern har ju sovmorgon :D

Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!

Om någon mot förmodan skulle vilja fortsätta ha kontakt med mig, går det bra att skicka pm.

Ha det bra! :heart

Så trist! Om det är något särskilt som hänt hoppas jag du överväger att stanna kvar eller komma tillbaka till de delar av forumet där du trivs! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 83 84 85
Svar
1 688
· Visningar
59 940
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 009
Senast: ameo
·
Fritid Vi håller på att planera semestern och kommer att vara mycket i stugan på Väddö. Det är såklart trevligt att hålla till på tomten och...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31