Nätverket på jobbet ligger nere så alla har samlats för att lösa korsord tillsammans istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nätverket på jobbet ligger nere så alla har samlats för att lösa korsord tillsammans istället.
Visst är det skit när dagarna inte stämmer?Har för ett litet tag sedan upptäckt att det inte var fredag utan torsdagdvs allt blev jättekonstigt
Edit: Särbon skrattade när jag berättade det för honom![]()
Har drabbats av en udda tvångstanke. Tänk att sitta på typ tunnelbanan och prata högt i telefon och bara: ”nej men hade verkligen en toppensemester i Wuhan bara det att jag börjat känna mig så fett risig nu när jag kom hem”.
Visst är det skit när dagarna inte stämmer?
Testa![]()
Har för ett litet tag sedan upptäckt att det inte var fredag utan torsdagdvs allt blev jättekonstigt
Edit: Särbon skrattade när jag berättade det för honom![]()
Jag vet sällan vad det är för veckodag. Sällan det behövs, men isf kollar man ju bara mobilen?
Tror jag hoppar detta. Folk är fan för paranoida redan som det är. Min kollega håller andan direkt en kines uppenbarar sig.
Funderar på om jag ska göra någon ny piercing, kanske någon i örat? Annars kanske boka tid för en tatuering? Färga om håret? Eller allting?
Jag har alltså hamnat i stadiet att allt är som vanligt hela tiden och det gillar jag inte
Vanligtvis bokar jag då en resa men vi byter schema i april så jag vågar inte chansa på någon resa innan det är klart![]()
Om vi spinner vidare så blir det nog en ny tråd.Jag känner att det kanske blir en spindeltråd i djurforumet så småningom.![]()
Inte du också!Om vi spinner vidare så blir det nog en ny tråd.![]()
Tatuering och hår!
Jag pallar inte tanken på piercingar så jag kan inte heja på det! Men två av tre låter awesome!Personligen kör jag hår med jämna mellanrum, det gör mig glad.
Den här moderatorn tyckte att det finns så gott om plats för trådar på nätet så hon har redan fixat en! https://www.bukefalos.se/threads/spindeltraden-utbruten-fran-vad-goer-vi-cxiii.1488303/Om vi spinner vidare så blir det nog en ny tråd.![]()