Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<snip> Han hamnade på efterkälken hela tiden för det fanns så mycket att undersöka så jag gick och tittade efter honom lite nu och då och plötsligt var han försvunnen! <snip>
Städar du inför flyttstädningen?Städar lilla toaletten
Hatar att flyttstäda men hon som ska städa får gå över den igen sen ifall jag missade nåt
Lite kul, jag lär in komandot "gå på!", just för att jag också vill kunna komendera dom att hålla sig framför mig.Darfor lar jag alla mina hundar ett kommando for att halla sig framfor sa jag alltid kan se dem. (Up ahead!) Det ar inte nyttigt for mina nerver om de forsvinner pa egna upptag.![]()
Det funkar men man måste ha bra skor eller stövlar som sitter stadigt annars vickar det än hit och än dit och blir ingen ordning alls och sen åker man tills isen tar slut, sen får man simma men det är kul det också.Försökte oss på lite långfärdsskridskor med inköpta skridskor som spänns fast på vanlig sko. Det var heeeelt värdelöst, fick sån kramp i fötterna så det knappt gick och stå på skridskornaSå vi gav upp och gick in och storstädade huset, det var också välbehövligt
Nu ska vi nog gå ut och se om vi kan demontera glaset på ett fönster och skära ut rutor till den bågen som jag försöker renovera
![]()
Nu hade han ju inte försvunnit utan jag som hade stor jacka och vände mig åt höger när jag tittade efter honom och han gick fint fot på min vänstra sida. Timmy i koppel i vänster hand och som gick före och luktade allt han hann och kryckan i höger så några snabba tassar hördes inte i snön pga knarret från snön där jag gick.Darfor lar jag alla mina hundar ett kommando for att halla sig framfor sa jag alltid kan se dem. (Up ahead!) Det ar inte nyttigt for mina nerver om de forsvinner pa egna upptag.![]()
Jag har göra frukost, borsta tänderna och lägga mig.Bara en sak kvar att göra i kvällbädda sängen
![]()
Jo, det funkar säkert med andra modeller.Det funkar men man måste ha bra skor eller stövlar som sitter stadigt annars vickar det än hit och än dit och blir ingen ordning alls och sen åker man tills isen tar slut, sen får man simma men det är kul det också.![]()
Min gamla häst fick ju springa lös i skogen och leka hund ibland och jag bara struntade i var hon var, hon fick hålla koll på mig istället och hon fanns nånstans i närmsta omgivningen, visslade jag så kom hon direkt.Darfor lar jag alla mina hundar ett kommando for att halla sig framfor sa jag alltid kan se dem. (Up ahead!) Det ar inte nyttigt for mina nerver om de forsvinner pa egna upptag.![]()
Vinterstövlar med rejält med sockor i is the shit och ja, remmarna är inte mycket att hänga i julgranen så det blev Biltemas lite kraftigare från båtavdelningen.Jo, det funkar säkert med andra modeller.
Men de långfärdsskridskor som jag köpte begagnade hade så himla korta remmar att spänna över skon att varken jag eller sambon fick knäppt över våra kängor, så vi fick pröva med typ joggingsko för att överhuvudtaget få knäppt dem![]()