Fick dra tillbaka till Ica å reklamera kött som var dassigt I färgen före utgångsdatum. De tyckte själva det såg förskräckligt ut så inga problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helst inte, blir så bökigt med gräsklipparen och mer att trimma. Men får jag inte tag i något annat blir det plank.
Är det inte bara att flytta gungorna om de inte sitter fast i marken? Jordspett finns vell i vilken bygghandel. Vi hade nog typ halvmeter ner i marken har jag för mig.Helst inte, blir så bökigt med gräsklipparen och mer att trimma. Men får jag inte tag i något annat blir det plank.
Hittar inga som passar hålen i gungställningenÄr det inte bara att flytta gungorna om de inte sitter fast i marken? Jordspett finns vell i vilken bygghandel. Vi hade nog typ halvmeter ner i marken har jag för mig.
Vi har dessa https://www.horbybruk.se/sv/produkter/reservdelar/e/4018/forankringsjarn-till-cancan/ i original från när vi köpte gungan. Fungerar fin fintHittar inga som passar hålen i gungställningenhar du tips mottages det tacksamt. Är en Hörby cancan.
Jag vill inte hålla på att flytta runt den varje gång gräset ska klippas. I så fall får det bli som @athena_arabians tipsade om.
Ja, de har jag hittat på lite olika ställen. Men jag var egentligen ute efter något som finns i butik att köpa nu, inte skicka efter.Vi har dessa https://www.horbybruk.se/sv/produkter/reservdelar/e/4018/forankringsjarn-till-cancan/ i original från när vi köpte gungan. Fungerar fin fintsitter snett ner i jorden.
Vet inte var du bor, men på Bauhaus om det finns i närheten?Ja, de har jag hittat på lite olika ställen. Men jag var egentligen ute efter något som finns i butik att köpa nu, inte skicka efter.
Varit och ätit en tidig middag här på Kreta. Blev en grekisk mezetallrik. Allt var jättegott och hade en explosion av smaker. Blir bjudna på efterrätt och sprit till notan varje dag. Turistsäsongen är inte riktigt igång här och de vill antagligen försöka locka tillbaka en
Visa bifogad fil 166736
Åh, det ser jättegott ut!
Edit: Vad är det i den lilla ugnsformen?
Ingen aning barnet är idag 14 år så är några år sedan. Den hämtades hos svägerskan dessutom tror att de var med.Hittar inga som passar hålen i gungställningenhar du tips mottages det tacksamt. Är en Hörby cancan.
Jag vill inte hålla på att flytta runt den varje gång gräset ska klippas. I så fall får det bli som @athena_arabians tipsade om.
Tyvärr inte.. men jag kommer nog beställa därifrån om jag inte hittar något på lokala byggfirman imorgonVet inte var du bor, men på Bauhaus om det finns i närheten?
Men du var ju så tvärsäker att det fanns på varenda byggfirma?Ingen aning barnet är idag 14 år så är några år sedan. Den hämtades hos svägerskan dessutom tror att de var med.
Jag tror hon tänkte på vanliga jordankareMen du var ju så tvärsäker att det fanns på varenda byggfirma?
Ja, och det går ju inte.Jag tror hon tänkte på vanliga jordankare![]()