Vad gör vi? Del CCXII

Inte världens bästa sömn i natt pga att någon var ute och skött skott runt 23-tiden igår kväll. Hunden blev arg, och sedan höll han på att morra och skälla på minsta lilla en bra stund efteråt... :cautious: Kanske ska tillägga att vi bor VÄLDIGT lantligt och skotten förmodligen var någon som jagade vildsvin, eller liknande. För det görs väl när det är mörkt, har jag för mig?

Dricker kaffe och funderar på om jag MÅSTE tvätta idag.
Katten ligger på balkongen och är lite grinig över att det inte var så varmt.
Nej, det var nästan frost ute i morse.
Måste duscha sen också.

Vaknade med skakningar och kramper som inte ville ge sig. Ringde 1177 som som vanligt sa "åk till akuten" pga hjärnskakningen.
Missköter mig som vanligt och åker inte in, än i alla fall. Vet inte ens varför jag ringde dit?
Tog en varm dusch och försöker få ordning på superstressad hjärna och kropp genom att meditera till stilla musik. Funkar sådär men har åtminstone slutat skaka. Hjärnan är uppe i ateljén, själv är jag kvar i sängen och grinar en skvätt.

Etapp två av rumsbyte klart. Sybordet på plats. Nu måste jag plocka ut resten av grejerna ur gamla syrummet och städa ordentligt innan vi bär in sängen dit.

Men först ska vi åka och fiska några timmar. :heart

20250503_110625.webp

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 553
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 841
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 692
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 780

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka