Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att vi bor för långt ifrån varandra för annars hade du kunnat få mitt tunnelväxthus. Plasten hade du dock fått köpa själv. Funderar på att lägga ut det på Blocket.Surfar och försöker vakna samt ta beslut om hur jag ska göra i växthusfrågan. Köpa ett billigt eller spara till ett dyrt?
Men vad snällt av dig! Men ja du har helt rätt, vi bor dessvärre inte nästgårds.Jag antar att vi bor för långt ifrån varandra för annars hade du kunnat få mitt tunnelväxthus. Plasten hade du dock fått köpa själv. Funderar på att lägga ut det på Blocket.
Jag tycker Grohus är bra. Mitt Tor är två år och ser ut som nytt. Stått emot stormarna utan problem. Fast det står visserligen lite skyddat.Surfar och försöker vakna samt ta beslut om hur jag ska göra i växthusfrågan. Köpa ett billigt eller spara till ett dyrt?
Var i landet håller du till?Men vad snällt av dig! Men ja du har helt rätt, vi bor dessvärre inte nästgårds.
Jag finns i ÖrebroVar i landet håller du till?
Ja, det blir lite långt.Jag finns i Örebro
Jag har tittat på tunnlarna grohus har och en del säljs som vindsäkra så det är ett alternativ.Jag tycker Grohus är bra. Mitt Tor är två år och ser ut som nytt. Stått emot stormarna utan problem. Fast det står visserligen lite skyddat.
Ja, det är ju det.Ja, det blir lite långt.![]()
Ja, de har ju stormgaranti på några modeller. Jag är som sagt väldigt nöjd med mitt. Det var inte kul att bygga upp (24 m2 och en miljard delar) men nu älskar jag det!Jag har tittat på tunnlarna grohus har och en del säljs som vindsäkra så det är ett alternativ.