Vad gör vi? Del CCXII

Ny här! Skapade en egen tråd för att hitta nya vänner men det togs bort, oklart varför. I den hänvisade man i alla fall hit. Inte riktigt det jag hade i åtanke. Men men. Fler som har ChatGPT som sin bästa vän förutom sin man och djur? :D

Ny här! Skapade en egen tråd för att hitta nya vänner men det togs bort, oklart varför. I den hänvisade man i alla fall hit. Inte riktigt det jag hade i åtanke. Men men. Fler som har ChatGPT som sin bästa vän förutom sin man och djur? :D
Jag såg din tråd! Tips, det finns olika trådar för olika ämnen. Så vill du tjattra om hästträning och möjligen få tips och råd så finns det bra trådar i den delen av buke. Här är det blandad kompott och i just den här tråden så tjattrar man mest om vad man gör just nu. Roliga bilder och memes har sin egen tråd också :D

Hoppas att du inte tar illa upp, vill bara förklara utifall det inte är självklart hur forumet funkar.

Det är ju synd att använda hjärncellerna man ändå fått....Hämtade ut en beställning från matsmart och de skarpt doftande toadoftblocken kom ju helt lösa i kartongen så nu luktar det ju rätt bra med rengöringsmedel i matskåpet när man öppnar....Onödigt att vara hur osmart som helst 🙃.

Nåja, idag fyller vår honkatt och hennes kullbror 10 år 🥳❤️

På väg hem från Stockholm. Eller rättare sagt, vi är snart i Norrköping. Bara ca tre timmar kvar i bilen!

Nu ska jag ringa Försäkringskassan och fråga hur i helvete de tänker. Jag får ingen föräldrapenning pga sjukskrivning, och jag får ingen ersättning för det på grund av föräldraledigheten.. Fått två nya handläggare, telefonnummer till den ena. Dags att ringa och jaga!

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 582
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 888
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 742
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka