Dricker kaffe, pillar med släktforskningen (breddar trädet ytterligare lite grann) och funderar på ett härligt skumbad efter nästa hästfodring...
Sedan blir det säkerligen soffhäng igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske ett coopkort som bara går att handla på hos dem? Utan kredit och dit du kan hjälpa till att swisha in beloppet eller autogiro?Tack och lov är det en BR och jag har pratat med föreningen som säger att det inte kommer bli någon tvångsförsäljning så länge hen betalar avgiften. Inga bolån. Så det är avgift, el + gas (gasspis). Och att se till att hen har ett kort att handla mat med. Fattar inte hur kortet blivit spärrat när jag vet att hen har mycket gott om pengar. Men hen har fått straffavgifter.
Ja, håller med om godman, men det måste ske frivilligt. Förvaltare kan tvingas men det måste tingsrätten besluta om.
Jag gjorde tigerkaka med en del apelsin och en del kakao idag. Den blev magisk!Framstegsrapport:
-Laga jobbyxor
-Baka sockerkaka
-Gå en promenad
-Tvätta Dags att dra igång fjärde och sista maskinen samt vika omgång två.
Sockerkakan står i ugnen, ett experiment med smaksättning av apelsin och choklad. Får se vad det smakar när den är klar. Smeten var fantastisk i alla fall.
Det lät också fantastiskt! Jag smaksatta min med smält choklad, skal och lite saft. Den doftar underbart i alla fall.Jag gjorde tigerkaka med en del apelsin och en del kakao idag. Den blev magisk!
Kanske ett coopkort som bara går att handla på hos dem? Utan kredit och dit du kan hjälpa till att swisha in beloppet eller autogiro?
Korad i lydnad?Varit hos en kompis och myst med hennes hundar
Tyvärr löpte ovatjarkan så hon fick bara hälsa och sen in i ett annat rum
Världens goaste hund som är korad i lydnad