jag tycker trailern verkar lovande, den ser mörk ut!DU SKOJAR
Åååh hoppas hoppas de gör den bra.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tycker trailern verkar lovande, den ser mörk ut!DU SKOJAR
Åååh hoppas hoppas de gör den bra.
Jag håller tummarna för att den som gör filmen gör det bra och enligt boken!Jag har precis sett trailern för filmatiseringen av en av mina favoritböcker EVER! Jag är så hypad! De har pratat om filmatiseringen i minst femton år, och nu händer det!
Stephen king/ Richard Bachmans The Long walk. Jag måste genast lyssna och läsa igen. Den släpps i September i år.
Särskilt de tidiga Bachmanböckerna (som jag tycker är bäst.). Lyckas de med den här hoppas jag de gör The Running Man också.Jag håller tummarna för att den som gör filmen gör det bra och enligt boken!
Det är svårt att få till S.Ks böcker till film, endast ett fåtal har lyckats hittills![]()
Jag sitter på jobbet redan.Sitter på bussen till jobbet nu
KATASTROFLÄGE!
Kaffet är slut. Glömde köpa nytt kaffe igår. Jag hittade ett gammalt öppnat paket längst bak i skåpet men kan inte svara för att det kommer att göra jobbet. Om det här är är det sista ni hör av mig så lär i alla fall detta: glöm ALDRIG att köpa kaffe.![]()