Vad gör vi? Del CCXIII

Säg att du gått i skogen utan att säga att du gått i skogen.. 🙄

IMG_5104.webp

Behövde spola av geggiga hundar och fick ngt infall och tvättade med tjär-schampo som någon hundtränare rek sambo mot fästingar. Ångrade mig sekunden tjärstanken landade på min lilla söta myshunds kropp. Hej ADHD och inte tänka till innan.. 🤪
Nu är vi 3 st som luktar typ gammal trä-snipa. Går ju inte ens att få bort lukten från händerna med tretusen omgångar tvål och nagelborste. 😅

Snott runt som en gnu, jag har haft hela veckan på mig ändå stressar jag på lördag kväll. Klippningen blev snygg den här gången, men vi får se hur det blir när jag duschar imorgon och måste tvätta håret och föna.

Klockan på halv sex :up:

.Efter besöket i Ljusfallshammar stannade vi till I Finspång för lunch på Grillen som de som hade pizzerian hemma tagit över sen de sålde så det var kul att se dem igen och det var ömsesidigt 😃. De hade tagit bort sommarsalladen från menyn som jag oftast valde men den slängde de ihop; ännu större portion än vanligt så det var omöjligt att få i mig den portionen och var mätt bra länge, himla gott igen 😋.
Fick elda en stund ikväll; betydligt kallare och äntligen regn! Jämfört med förra året såhär års när vi var på riddarspelen i hettan 😅. ESC hela kvällen lång :)

Fast faktiskt, när jag var nässprayberoende på riktigt Kunde jag inte andas utan! Det var gräsligt, jag fick nästan panik. Jag kan förstå några tårar om det ens var hälften så hemskt. <3
Det är så hemskt hur beroende man blir! Inte kunna andas ordentligt, men det känns liksom som en panik i hela kroppen. Har lyckats sluta många gånger, men så kommer en förkylning och så sitter man där ett halvår senare 🤷
Ska försöka påbörja den nedtrappningen jag brukar köra med att bara tillåta mig använda på nätterna.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 178
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
629
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 002
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 506

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka