SteamLadda ner varifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SteamLadda ner varifrån
Det är banne mig äkta kärlek!Har sån pms att jag började gråta när jag inte hittade min nässpray. Bästa pojkvännen springer till Hemköp med bara några minuter till godo för att köpa nytt![]()
Enable'ar mitt beroendeDet är banne mig äkta kärlek!![]()
Det ska jag också göra nuVi gick och la oss...
Vi har varit ute och slitit idag och skall åka hemifrån 8.15 imorgon så skönt att krypa till kojs.Det ska jag också göra nu
Avundsjuk!Äääääääntligen regn![]()
Fast faktiskt, när jag var nässprayberoende på riktigt Kunde jag inte andas utan! Det var gräsligt, jag fick nästan panik. Jag kan förstå några tårar om det ens var hälften så hemskt.Enable'ar mitt beroende
Men ja. Han är fin när jag är lite orimlig![]()
Det är så hemskt hur beroende man blir! Inte kunna andas ordentligt, men det känns liksom som en panik i hela kroppen. Har lyckats sluta många gånger, men så kommer en förkylning och så sitter man där ett halvår senareFast faktiskt, när jag var nässprayberoende på riktigt Kunde jag inte andas utan! Det var gräsligt, jag fick nästan panik. Jag kan förstå några tårar om det ens var hälften så hemskt.![]()